Sosiaalityön käytäntö III, Kirjallinen työ ja seminaari (5op)
Toteutuksen tunnus: SSOS1342B-3003
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 02.07.2020 - 31.07.2020
- Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
- Ajoitus
- 27.10.2020 - 01.01.2021
- Toteutus on päättynyt.
- Opintopistemäärä
- 5 op
- Toteutustapa
- Lähiopetus
- Opetuskielet
- suomi
- Ajoitusryhmät
- Ryhmä 1, Marjo Romakkaniemi (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
- Ryhmä 2, Sanna Ovaskainen (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
- Ryhmä 3, Ritva Linnakangas (Koko: 0 . Avoin AMK : 0.)
- Pienryhmät
- Ryhmä 1, Marjo Romakkaniemi
- Ryhmä 2, Sanna Ovaskainen
- Ryhmä 3, Ritva Linnakangas
- Opintojakso
- SSOS1342B
Arviointiasteikko
H-5
Toteutustavat
Kirjallinen työ ja seminaari.
Suoritustavat
Moodlessa jaksoa koskevaan informaatioon perehtyminen.
Kirjallinen työ ja aktiivinen osallistuminen käytäntöseminaariin.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Hylätty: Suoritus on ohjeistukseen nähden erittäin puutteellinen tai virheellinen.
(1-2): Suoritus on suppea, pintapuolinen tai vastaa heikosti annettua ohjeistusta. Suorituksessa käytännön ilmiön kontekstointi tai käsitteellinen/teoreettinen viitekehys lähdeviitteineen on ohut. Käytännön ilmiöiden käsittely on yksipuolista, analyyttinen ote vähäinen tai tehtävän rajaus puutteellinen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
(3): Suoritus on annetun ohjeistuksen mukainen. Suorituksessa käytännön ilmiön kontekstointi ja käsitteellinen/teoreettinen viitekehys on toimiva, mutta sen tarkastelu jää yleiselle tasolle. Lähdekirjallisuus on aiheen kannalta relevanttia. Lähdekirjallisuutta sovelletaan käytännön ilmiöiden tarkastelussa.
(4): Edellisen lisäksi suoritus osoittaa tarkasteltavan ilmiön monipuolista ymmärtämistä sekä taitoa analysoida sitä monipuolista lähdekirjallisuutta soveltaen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
(5): Suoritus osoittaa itsenäistä otetta ja oivallusta. Se on ehjä kokonaisuus, joka sisältää perusteltua omaa ajattelua tai kriittistä pohdintaa. Suorituksessa yhdistyvät erinomaisesti käsitteellinen/teoreettinen viitekehys ja lähdekirjallisuuden käyttö käytännöstä nousevan ilmiön tarkasteluun.