Natural sciences for engineer (5 cr)
Code: K502K21OJ-19003
General information
- Enrollment
- 16.03.2020 - 11.09.2020
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2020 - 11.12.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Mechanical Engineering
- Teachers
- Konetekniikan koulutus, matematiikka AMK
- Laila Kaikkonen
- Teacher in charge
- Laila Kaikkonen
- Scheduling groups
- Harjoitusryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Harjoitusryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Harjoitusryhmä 3 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
- Small groups
- Harjoitusryhmä 1
- Harjoitusryhmä 2
- Harjoitusryhmä 3
- Course
- K502K21OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
..
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Teoria videotallenteina (katsottavissa omalla ajalla)
Laskuharjoitukset AC-luokassa ja/tai koululla.
Materials
Henttonen, Peltomäki & Uusitalo. Tekniikan matematiikka 1. Edita.
Hautala&Peltonen. Insinöörin (AMK) fysiikka, osa 1, Lahden Teho-opetus Oy.
Teaching methods
Teorialuennot kaikille yhteiset.
Laskuharjoitukset ja laboratorioharjoitukset erillisissä ryhmissä.
Exam schedules
1.välikoe lokakuussa ja 2.välikoe joulukuussa.
Uusintamahdollisuuden ajankohdat ilmoitetaan erikseen.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä (3)
Opiskelija tekee oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja etenee loogisesti. Laskurutiini on jo hyvällä tasolla. Opiskelija ymmärtää matematiikan ammattiaineissa käytettävänä työvälineenä. Ajankäyttö on pääosin hallinnassa.
Hyvä (4)
Opiskelija tekee oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat laadukasta. Tulosten esittäminen on loogista, perustelevaa ja hyvää matematiikan ja fysiikan kieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitettävä (5)
Opiskelija tekee oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Opiskelija osaa käyttää sujuvasti apuna matemaattisia työvälineitä, kuten laskin ja tietokoneohjelmistot. Opiskelija osaa soveltaa matematiikkaa ammattiaineissa. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.
Qualifications
NULL