Siirry suoraan sisältöön

Myynti- ja asiakassuhdejohtaminen (3op)

Opintojakson tunnus: T301L164OJ

Opintojakson perustiedot


Laajuus
3 op
Opetuskieli

Osaamistavoitteet

Opiskelija hankkii osaamista yritysten väliseen tuotteiden ja palvelujen myyntiprosessien hallintaan ja johtamiseen.Opiskelija omaksuu asiakassuhdejohtamiseen liittyvän arvoajattelun ja osaa johtaa yrityksen liikesuhteita ja strategisia arvoverkkoja. Opiskelija osaa uudistaa tai kehittää yrityksen tai muun organisaation liiketoimintamallia yrityksen tai muun organisaation ansaintalogiikan ja arvoajattelun näkökulmasta.

Sisältö

Keskeiset teemat - Asiakassuhteiden johtaminen - Arvoajattelu ja arvomyynti
- Liikesuhteet ja strategiset arvoverkot
- Asiakassuhteiden tyypit ja vaiheet
- Asiakkuusstrategia

- B2B-myynnin johtaminen - Myynnin rooli markkinointimixissä
- Myyntistrategiat ja myyntiprosessin johtaminen
- Digitalisaation vaikutukset myyntitoimintaan

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tieto puuttuu

Siirry alkuun