Julkishallinnon asiakaspalvelu (8op)
Opintojakson tunnus: T301L143OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 8 op
- Opetuskieli
Osaamistavoitteet
Opiskelija kehittää asiakaspalvelutaitojaan asiakkaiden (kansalaiset, yritykset, muut organisaatiot sekä julkissektorin virastot ja laitokset) kanssa tapahtuvissa henkilökohtaisissa kohtaamisissa sekä verkon kautta tapahtuvassa tiedonvaihdossa. Opiskelija osaa hoitaa asiakaspalvelutilanteita ja erilaisia vuorovaikutustilanteita myös englannin- ja ruotsinkielellä. Opiskelija hankkii taitoja johtaa palvelutilanteita ja kehittää palveluja asiakaslähtöisesti. Hän ymmärtää palvelujohtamisen merkityksen osana hallinnon kokonaismuutosta ja kansainvälistymistä.
Opiskelija ymmärtää, mitä hyvä asiakaspalvelu tarkoittaa ja kuinka tärkeässä roolissa esimiestyö ja käytännön toiminta ovat asiakaspalvelussa.Hän osaa työkaluja viedä organisaation strategiset asiakaspalveluun liittyvät tavoitteet käytäntöön. Opiskelija osaa rakentaa mittariston asiakaspalvelun onnistumisen mittaamiseen sekä henkilöstön palkitsemiseen.
Sisältö
Tieto puuttuu
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tieto puuttuu