Maine ja verkostoituva palvelutalousLaajuus (5 op)
Tunnus: R301YH16OJ
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija hallitsee maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteet palvelutalouden verkostoissa. Opiskelija osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja. Opiskelija tunnistaa vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa.
Sisältö
- maine ja luottamus (henkilökohtaiset suhteet ja verkostot)
- verkostojohtaminen
- johtamiskulttuuri, tulevaisuuteen suuntautuminen, vastuullisuus
- maine, markkinointi ja viestintä
- maine ja yhteiskuntavastuu
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija
- osaa ottaa huomioon vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa
- osaa käyttää soveltaen mainetta tukevia markkinointivies-tintätyökaluja verkostojen johtamisessa
- osaa soveltaa maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteitä palvelutalouden verkostojen johtamistyössä
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija
- osaa analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- osaa perustellen soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
- Osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Ilmoittautumisaika
01.08.2022 - 21.08.2022
Ajoitus
31.08.2022 - 30.09.2022
Laajuus
5 op
Toteutustapa
Lähiopetus
Yksikkö
Ylempi AMK-koulutus
Opetuskielet
- Suomi
Paikat
15 - 40
Tutkinto-ohjelma
- Digiajan palvelujohtaminen (R301YH)
Opettaja
- Jari Sarja
Vastuuhenkilö
Jari Sarja
Opiskelijaryhmät
-
R31YH21SDigiajan palvelujohtaminen, syksy 2021
Tavoitteet
Opiskelija hallitsee maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteet palvelutalouden verkostoissa. Opiskelija osaa käyttää mainetta tukevia markkinointiviestintätyökaluja. Opiskelija tunnistaa vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa.
Sisältö
- maine ja luottamus (henkilökohtaiset suhteet ja verkostot)
- verkostojohtaminen
- johtamiskulttuuri, tulevaisuuteen suuntautuminen, vastuullisuus
- maine, markkinointi ja viestintä
- maine ja yhteiskuntavastuu
Aika ja paikka
Kontaktitapaamiset Teamsissa: 31.8. ja 27.9.2022. Molemmat kontaktikerrat ovat klo 17:15-21:00.
Oppimateriaalit
Materiaali annetaan ensimmäisellä luentokerralla. Materiaali on saatavilla Moodlessa.
Opetusmenetelmät
Itsenäinen työskentely, ryhmäharjoituksia Teams-kontaktiopetuksen aikana. Kontaktiopetus tapahtuu Teams-yhteyden avulla. Materiaalit ja ohjeistukset ovat Moodlessa. Jakson suorittaminen edellyttää itsenäistä tiedonhankintaa.
Arviointiasteikko
H-5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija
- osaa ottaa huomioon vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa
- osaa käyttää soveltaen mainetta tukevia markkinointivies-tintätyökaluja verkostojen johtamisessa
- osaa soveltaa maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteitä palvelutalouden verkostojen johtamistyössä
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija
- osaa analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- osaa perustellen soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
- Osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
- osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
- löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet
Hyl, T1-K5. Arviointikriteerit alla:
Tyydyttävä T1-T2:
Opiskelija
-osaa ottaa huomioon vastuullisuuden eri elementit verkostojen johtamisessa
-osaa käyttää soveltaen mainetta tukevia markkinointivies-tintätyökaluja verkostojen johtamisessa
-osaa soveltaa maineen ja luottamuksen johtamisen erityispiirteitä palvelutalouden verkostojen johtamistyössä
Hyvä H3-H4:
Opiskelija
-osaa analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
-osaa käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
-osaa perustellen soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja
Erinomainen K5:
Opiskelija
-osaa itsenäisesti ja luovasti analysoida ja soveltaa vastuullisuuden kaikkia elementtejä verkostojen johtamisessa
-osaa luovasti ja itsenäisesti käyttää erilaisia markkinointiviestintä-työkaluja mainetta ja luottamusta tukevissa verkostoissa
-löytää luovia ja uusia keinoja soveltaa ja kehittää maineen ja luottamuksen erityispiirteitä johtaessaan palvelutalouden verkostoja.