Siirry suoraan sisältöön

Tradenomikoulutus, liiketalous (monimuoto-opinnot), Tornio, kevät 2023: TA31L23K

Tunnus: TA31L23K

Tutkinto:
Liiketalouden ammattikorkeakoulututkinto

Tutkintonimike:
Tradenomi (AMK), Liiketalous

Laajuus:
210 op

Kesto:
3.5 vuotta (210 op)

Aloituslukukausi:
Kevät 2023

Kuvaus

Liiketalous on kaikkien toimialojen keskiössä ja yritykset sekä organisaatiot tarvitsevat liiketalouden osaajia joukkoonsa. Jos olet kiinnostunut laaja-alaisista työmahdollisuuksista, monipuolista työtehtävistä ja urapoluista liiketoiminnan parissa, tämä ala on sinua varten.

Yritykset ja organisaatiot elävät kannattavasta liiketoiminnasta ja liiketoiminnan kehittäminen tarvitsee osaajia nyt ja tulevaisuudessa, joilla on ymmärrystä mm. taloudesta, markkinoinnista, asiakkaista ja henkilöstöjohtamisesta.

Lapin ammattikorkeakoulun liiketalouden tradenomikoulutus yhdistää liiketoiminta-, markkinointi- ja digitaalista osaamista, esimies- ja johtamistaitoja käytännöllisellä tavalla. Liiketalouden tradenomikoulutuksessa opit yritysten ja organisaatioiden johtamisesta, digitaalisista markkinointiratkaisuista, tuloksellisesta liiketoiminnasta ja liiketoimintaprosessien kehittämisestä.

Koulutuksemme antaa sinulle laaja-alaisen ammatillisen osaamisen, johon kuuluvat alan keskeiset käytännölliset tiedot ja taidot, hyvät vuorovaikutus-, yhteistyö-, viestintä- ja kielitaidot sekä kansainvälisyysvalmiudet.

Profiloiva suuntautuminen: Digitaalinen markkinointi - Luovuus ja data

Kiinnostaako sinua digitaalinen markkinointi? Haluatko oppia rakentamaan huippuja asiakaskokemuksia ja vaikuttavaa viestintää? Jos vastauksesi on kyllä, tämä koulutus on juuri sinulle.

Meillä kehityt digitaalisten markkinointiratkaisujen asiantuntijaksi. Koulutuksessamme yhdistyvät luova ajattelu ja toiminnan ohjaaminen datan avulla. Saat ammattitaitoa erilaisten visuaalisten sisältöjen tuottamiseen. Markkinoinnin opintoja tukevat liiketoiminnan, talouden ja juridiikan opinnot.

Koulutuksessamme ratkaistaan työelämälähtöisiä liiketoiminnan ja markkinoinnin ongelmia. Näissä yhdistyvät brändin ja asiakaskokemuksen kehittäminen, digitaalisen sisällön tuottaminen, visuaaliset elementit, myynnin digitaaliset prosessit, niiden automatisointi ja tuloksia mittaava analytiikka. Käytössämme on nykyaikaista markkinointiteknologiaa ja sisällöntuotannon työvälineitä.

Opetussuunnitelman kehittäminen ja työelämäyhteistyö

Liiketalouden tradenomin opetussuunnitelmian rakenne on seuraava:
* Ydinosaaminen 95 OP
- liiketoiminnan perusosaaminen
- liiketoiminnan keskeiset prosessit
* Harjoittelu
* Profiloiva osaaminen 95 OP
- brändi ja asiakaskokemus
- sisällöntuotanto, visualisointi ja dataohjaus
- customer insight and digital service design
- yhteiset ja vapaasti valittavat opinnot
*Tutkimus- ja kehittämisosaaminen 20 OP

Lisätiedot

Miten opiskelen:
Monimuoto-opinnot järjestetään päiväaikana verkossa. Opinnoissa yhdistyvät teoria, käytäntö ja yhteiset ohjaus- ja yhteiskehittämissessiot verkossa. Tehtävänannot ja muut opetuksen etenemiseen liittyvät ohjeistukset löydät opetuksen digitaalisista työtiloista.

Monimuoto-opintoihin liittyy yhteisiä kokoontumisia Torniossa yksikköön, joita on noin 4-7 päivää lukukaudessa ja ne sovitaan etukäteen. Yhteisiä kokoontumisia ovat mm. opetuksen aloittamiseen liittyvät tapaamiset, yhteisiä testausympäristötöitä, yritysvierailuja, kehittämistyötä, jne. joita ei voi muuten tehdä kuin koulun tiloissa.

Yhteiset kampuspäivät ovat usein sisällöltään ja toteutukseltaan sellaisia, että niitä ei voi korvata esim. kirjallisilla tehtävillä. Tapaamisissa syvennetään teoriatietoja sekä harjoitellaan taitoja käytännössä, esimerkiksi kehittämisympäristöissä teknologiasovellusten käyttämistä, työelämäyhteyksissä ammatilliseen vuorovaikutukseen sekä erilaisiin ohjaustilanteisiin liittyviä toimenpiteitä.

Näytä opintojen ajoitukset lukuvuosittain, lukukausittain tai periodeittain

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op) 2022-2023 2023-2024 2024-2025 2025-2026 Kevät
2023
Syksy
2023
Kevät
2024
Syksy
2024
Kevät
2025
Syksy
2025
Kevät
2026
2. / 2023 3. / 2023 1. / 2023 2. / 2024 3. / 2024 1. / 2024 2. / 2025 3. / 2025 1. / 2025 2. / 2026 3. / 2026
YDINTLT-1002
YDINOSAAMINEN

(Valitaan kaikki)

95
POMOD21-1002
Liiketoiminnan perusosaaminen

(Valitaan kaikki)

30
AMKO006 Startti korkeakouluopiskeluun 5
T31L119OJ Liiketalouden perusteet 5 5 5 2.5 2.5
T31L118OJ Asiantuntijan IT-työvälineet 5 5 5 2.5 2.5
T31L115OJ Liiketoimintaosaaminen 5 5 5 2.5 2.5
T31L121OJ Liiketalouden juridiikka 5 5 5 5
T31L120OJ Ammatillinen viestintä 5 5 5 5
KIEMOD21-1002
Kielet

(Valitaan kaikki)

10
T300BA95 Svenska för affärslivet 5 5 5 5
RUOTSIS Ruotsin suullinen taito 0
RUOTSIK Ruotsin kirjallinen taito 0
T31L126OJ English for Business 5 5 5 2.5 2.5
KPMOD21-1002
Liiketoiminnan keskeiset prosessit

(Valitaan kaikki)

55
T31L122OJ Markkinoinnin ja myynnin perusteet 5 5 5 5
T31L116OJ Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen 5 5 5 5
T31L124OJ Taloushallinnon perusteet 5 5 5 5
T31L125OJ Liiketalouden matematiikka ja tilastomatematiikka 5 5 5 5
T31L114OJ Palkkahallinto ja työsuhdetieto 5 5 5 5
HARMOD21-1002
Harjoittelu

(Valitaan kaikki)

30
T31L144 Perusharjoittelu 10 5 5 5
T31L145 Ammatillinen harjoittelu 20 5 5 5
PROTLT-1002
PROFILOIVA OSAAMINEN

(Valitaan kaikki)

95
BAKMOD21-1002
Brändi ja asiakaskokemus

(Valitaan kaikki)

25
T31L102OJ Asiakaskokemuksen kehittäminen 5 5 5 2.5 2.5
T31L103OJ Brändin rakentaminen 5 5 5 2.5 2.5
T31L104OJ Visuaalinen osaaminen 1: kuva 5 5 5 2.5 2.5
T31L105OJ Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen 5 5 5 2.5 2.5
T31L106OJ Verkkokaupan toteutus 5 5 5 2.5 2.5
SVDMOD21-1002
Sisältötuotanto, visualisointi ja dataohjaus

(Valitaan kaikki)

30
T31L109OJ Sisältömarkkinointi 5 5 5 5
T31L107OJ Visuaalinen osaaminen 2: video 5 5 5 5
T31L108OJ Sisällön suunnittelu ja tuotanto 5 5 5 5
T31L110OJ Markkinointi sosiaalisessa mediassa 5 5 5 5
T31L111OJ Myynnin johtaminen ja CRM 5 5 5 5
T31L112OJ Markkinoinnin automaatio 5 5 5 5
YHOMOD21-1002
Yhteiset opinnot liiketalous ja kv-opinnot

(Valitaan kaikki)

30
Customer Insight and digital service design

(Valitaan kaikki)

30
T31L127OJ Customer Insight and Service Design 5 5 5 2.5 2.5
T31L128OJ Application Design Process 5 5 5 2.5 2.5
T31L1281J Growth Hacking 5 5 5 2.5 2.5
T31L1283J Brand storytelling design and communication 5 5 5 2.5 2.5
T31L1282J Data and Web Analytics 5 5 5 2.5 2.5
T31L1284J Corporate responsibility 5 5 5 2.5 2.5
VAMOD21-1002
Vapaasti valittavat

(Valitaan opintopisteitä: 10)

10
VVV200OJ Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Kaupan toimintaympäristö ja kilpailukeinot 5 5 5 5
VVV201OJ Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Osaston henkilöstön ja myynnin johtaminen 5 5 5 5
VVV202OJ Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Tunnusluvut ja johtaminen 5 5 5 5
T31L145OJ Ruotsin aktivointi 5 5 5 5
T31L138OJ Englannin aktivointi 5 5 5 5
TUTKTLT-1002
TUTKIMUS- JA KEHITTÄMISOSAAMINEN

(Valitaan kaikki)

20
T42T100OJ Tutkin ja kehitän 5 2.5 2.5 2.5
T31L71OP-1002
Opinnäytetyö

(Valitaan kaikki)

15
AMKO001 Opinnäytetyön suunnitteluvaihe 5 5 5 5
AMKO002 Opinnäytetyön toteuttamisvaihe 5 5 5 5
AMKO003 Opinnäytetyön viimeistelyvaihe 5 5 5 5
Yhteensä 210 25 60 60 52.5 25 30 30 30 30 35 17.5 17.5 7.5 30 15 15 30 15 15 35 17.5 0

Lukukausi- ja lukuvuosikohtaiset opintopistekertymät vaihtelevat valinnaisten ja vapaasti valittavien opintojen ajoituksesta johtuen.

Todistusjäsentely - AMK

Todistusjäsentelyssä opintojaksot jakautuvat ammattikorkeakoulun asetuksen mukaisesti..

Ammattiopinnot
Asiakaskokemuksen kehittäminen
Brändin rakentaminen
Visuaalinen osaaminen 1: kuva
Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen
Verkkokaupan toteutus
Sisältömarkkinointi
Visuaalinen osaaminen 2: video
Sisällön suunnittelu ja tuotanto
Markkinointi sosiaalisessa mediassa
Myynnin johtaminen ja CRM
Markkinoinnin automaatio
Customer Insight and Service Design
Application Design Process
Growth Hacking
Brand storytelling design and communication
Data and Web Analytics
Corporate responsibility
Ammattitaitoa edistävä harjoittelu
Perusharjoittelu
Ammatillinen harjoittelu
Opinnäytetyö
Opinnäytetyön suunnitteluvaihe
Opinnäytetyön toteuttamisvaihe
Opinnäytetyön viimeistelyvaihe
Perusopinnot
Startti korkeakouluopiskeluun
Liiketalouden perusteet
Asiantuntijan IT-työvälineet
Liiketoimintaosaaminen
Liiketalouden juridiikka
Ammatillinen viestintä
Svenska för affärslivet
English for Business
Markkinoinnin ja myynnin perusteet
Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen
Taloushallinnon perusteet
Liiketalouden matematiikka ja tilastomatematiikka
Palkkahallinto ja työsuhdetieto
Tutkin ja kehitän
Vapaasti valittavat opinnot

Ei liitettyjä opintojaksoja

Luokittelemattomat
Ruotsin suullinen taito
Ruotsin kirjallinen taito
Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Kaupan toimintaympäristö ja kilpailukeinot
Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Osaston henkilöstön ja myynnin johtaminen
Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Tunnusluvut ja johtaminen
Ruotsin aktivointi
Englannin aktivointi

Tradenomikoulutus, Liiketalous, Digitaalinen markkinointi (2022-), Tornio

Asiakassuhteiden johtamisen ja datan hyödyntämisen osaaminen

Opiskelija osaa hyödyntää erilaisia työvälineitä markkinoinin sunnittelussa ja johtamisessa. Opiskelija osaa muodostaa asiakasprofiileja erilaisiin tietolähteisiin perustuen. Opiskelija osaa käsitellä ja hyödyntää dataa myynnin suunnittelussa. Opiskelija tunnistaa markkinoinnin automaation mahdollisuuksia ja osaa toteuttaa automaatioita.

Myynnin johtaminen ja CRM
Markkinoinnin automaatio
Customer Insight and Service Design
Growth Hacking
Data and Web Analytics
Brändi- ja asiakaskokemusosaaminen

Opiskelija osaa muodostaa asiakkaita houkuttelevan ja kilpailijoista erottuvan brändin. Opiskelija osaa hyödyntää brändin viestintään liittyviä keskeisiä keinoja. Opiskelija osaa muodostaa asiakkaan kannalta miellyttävän asiakaskokemuksen.

Asiakaskokemuksen kehittäminen
Brändin rakentaminen
Brand storytelling design and communication
Digitaalisen liiketoiminnan ja luovan sisältömarkkinoinnin osaaminen

Opiskelija osaa arvioida digitalisoitumisen mahdollisuuksia liiketoiminnassa ja suunnitella niiden hyödyntämistä liiketoimintatapahtumissa. Opiskelija osaa käyttää verkkokauppaa myynnin ja asiakaspalvelun näkökulmasta. Opiskelija osaa toimia yhteistyössä digitalisointiin liittyvien toimijoiden kanssa. Opiskelija osaa tuottaa erilaisia digitaalisia sisältöjä myynnin ja markkinoinnin käyttöön. Opiskelija osaa suunnitella ja toteuttaa sisältömarkkinointia sekä markkinointia sosiaalisessa mediassa.

Visuaalinen osaaminen 1: kuva
Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen
Verkkokaupan toteutus
Sisältömarkkinointi
Visuaalinen osaaminen 2: video
Sisällön suunnittelu ja tuotanto
Markkinointi sosiaalisessa mediassa
Application Design Process
Eettisyys

Valmistuva opiskelija toimii ammattialan eettisten periaatteiden ja arvojen mukaisesti huomioiden tasa-arvon ja yhdenvertaisuuden periaatteet.
• kykenee vastaamaan omasta toiminnastaan ja sen seurauksista ja reflektoimaan niitä alansa ammattieettisten periaatteiden ja arvojen mukaisesti
• ottaa toiset huomioon ja edistää tasa‐arvoisuutta ja yhdenvertaisuutta
• huomioi toiminnassaan moninaisuuden ja saavutettavuuden toteutumista
• ymmärtää hyvän tieteellisen käytännön periaatteet ja toimii niiden mukaisesti
• kykenee eettisiin arvoihin perustuvaan yhteiskunnalliseen vaikuttamiseen

Liiketalouden perusteet
Liiketalouden juridiikka
Markkinoinnin ja myynnin perusteet
Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen
Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen
Myynnin johtaminen ja CRM
Ennakoiva kehittäminen

Valmistuva opiskelija osaa kehittää oman alan tulevaisuutta ennakoivia ratkaisuja soveltaen olemassa olevaa tietoa sekä tutkimus- ja kehittämismenetelmiä.
• ratkaisee ongelmatilanteita luovasti ja uudistaa toimintatapoja yhdessä muiden kanssa
• osaa työskennellä projekteissa yhteistyössä eri alojen toimijoiden kanssa
• osaa soveltaa kehittämisessä alan ole-massa olevaa tietoa ja hyödyntää tutkimus- ja kehittämismenetelmiä
• osaa etsiä asiakaslähtöisiä, kestäviä ja taloudellisesti kannattavia ratkaisuja oman alansa tulevaisuutta ennakoiden

Startti korkeakouluopiskeluun
Tutkin ja kehitän
Opinnäytetyön suunnitteluvaihe
Opinnäytetyön toteuttamisvaihe
Opinnäytetyön viimeistelyvaihe
Kansainvälisyys ja monikulttuurisuus

Valmistuva opiskelija osaa toimia monikulttuurisissa ja kansainvälisissä toimintaympäristöissä ja verkostoissa.
• tuntee oman kulttuuritaustansa vaikutuksia toimintaansa ja osaa kehittää monikulttuurisuutta huomioivia toimintatapoja työyhteisössään
• osaa seurata ja hyödyntää oman alansa kansainvälistä kehitystä työssään.
• kykenee kansainväliseen viestintään työtehtävissään

Svenska för affärslivet
Ruotsin suullinen taito
Ruotsin kirjallinen taito
English for Business
Ruotsin aktivointi
Englannin aktivointi
Kestävä kehitys

Valmistuva opiskelija tuntee kestävän kehityksen periaatteet, edistää niiden toteutumista sekä toimii vastuullisesti ammattilaisena ja yhteiskunnan jäsenenä.
• osaa käyttää omaan alaansa liittyvää tietoa kestävien ratkaisujen ja toimintamallien etsimiseen, käyttöönottamiseen ja vakiinnuttamiseen
• ymmärtää kestävyyshaasteita, niiden keskinäisiä riippuvuuksia sekä asioiden ja ongelmien monia näkökulmia

Liiketalouden perusteet
Brändin rakentaminen
Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen
Corporate responsibility
Liiketoimintaosaaminen

Opiskelija ymmärtää talouden lainalaisuudet, kannattavan liiketoiminnan perusperiaatteet ja osaa tulkita talouden keskeisiä tunnuslukuja sekä osaa analysoida yrityksen toimintaa. Opiskelija osaa kuvata yrityksen ja liiketoiminnan ydinprosessit sekä hahmottaa liiketalouden eri osa-alueiden vaikutukset toisiinsa ja ymmärtää liiketoimintaympäristön vuorovaikutteisuuden. Opiskelija osaa toimia pohjoisessa kansallisessa ja/ tai kansainvälisessä liiketoimintaympäristössä. Opiskelija tuntee liiketoiminnan eri osa-alueet ja tuntee liiketoimintaa säätelevän keskeisimmän lainsäädännön. Opiskelija osaa tuottaa liiketalouden alan asiakirjoja ja muita tuotoksia. Opiskelija osaa hyödyntää digitaalisuutta liiketoiminnassa. Opiskelija kykenee suunnittelemaan ja toteuttamaan kotimaista ja kansainvälistä liiketoimintaa uusilla työmenetelmillä. Opiskelija osaa soveltaa talousmatematiikkaa ja tilastollisia menetelmiä yrityksen talouden ja toiminnan ohjauksessa. piskelija osaa tehdä palkanlaskentaa ja hallitsee siihen liittyvän lainsäädännön

Liiketalouden perusteet
Liiketoimintaosaaminen
Liiketalouden juridiikka
Taloushallinnon perusteet
Liiketalouden matematiikka ja tilastomatematiikka
Palkkahallinto ja työsuhdetieto
Corporate responsibility
Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Kaupan toimintaympäristö ja kilpailukeinot
Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Osaston henkilöstön ja myynnin johtaminen
Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Tunnusluvut ja johtaminen
Markkinointiosaaminen

Opiskelija osaa hyödyntää markkinoinnin perusperiaatteita. Opiskelija tunnistaa yrityksen asiakassegmentit, asiakas- ja myyntiprosessit sekä ostokäyttäytymiseen vaikuttavat tekijät. Opiskelija ymmärtää markkinoinnin kilpailukeinot. Opiskelija tunnistaa vastuullisen liiketoiminnan osa-alueet ja sidosryhmät sekä vastuullisen liiketoiminnan merkityksen osana kilpailuetua. Opiskelija osaa hyödyntää toiminnassaan vastuullisen liiketoiminnan johtamiseen liittyviä periaatteita.

Markkinoinnin ja myynnin perusteet
Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen
Oppimaan oppiminen

Valmistuva opiskelija tunnistaa osaamisensa ja oppimistapojensa vahvuuksia ja kehityskohteita sekä hyödyntää oppimisessaan yhteisöllisyyden ja digitalisaation mahdollisuuksia.
• arvioi ja kehittää osaamistaan ja oppimistapojaan erilaisissa oppimisympäristöissä
• osaa hankkia, kriittisesti arvioida sekä tarkoituksenmukaisesti soveltaa oman alansa kansallista ja kansainvälistä tietoperustaa ja käytäntöjä
• ottaa vastuuta myös ryhmän oppimisesta ja opitun jakamisesta

Startti korkeakouluopiskeluun
Perusharjoittelu
Ammatillinen harjoittelu
Tutkin ja kehitän
Opinnäytetyön suunnitteluvaihe
Opinnäytetyön toteuttamisvaihe
Opinnäytetyön viimeistelyvaihe
Työelämässä toimiminen

Valmistuva opiskelija omaa monipuoliset työelämävalmiudet ja osaa toimia alansa työyhteisöissä.
• osaa toimia rakentavasti työyhteisössä ja edistää omaa ja työyhteisön hyvinvointia
• osaa toimia ammatillisesti työelämän viestintä- ja vuorovaikutustilanteissa
• hyödyntää teknologian ja digitalisaation tuomia mahdollisuuksia omassa työssään
• ymmärtää muuttuvan työelämän kompleksisuuden ja omaa resilienssiä muuttuvissa työelämän tilanteissa
• omaa valmiudet yrittäjämäiseen toimintatapaan

Asiantuntijan IT-työvälineet
Ammatillinen viestintä
Perusharjoittelu
Ammatillinen harjoittelu
Luokittelemattomat

Tunnus Opinnon nimi Laajuus (op)
YDINTLT-1002
YDINOSAAMINEN

(Valitaan kaikki)

95
POMOD21-1002
Liiketoiminnan perusosaaminen

(Valitaan kaikki)

30
AMKO006 Startti korkeakouluopiskeluun 5
T31L119OJ Liiketalouden perusteet 5
T31L118OJ Asiantuntijan IT-työvälineet 5
T31L115OJ Liiketoimintaosaaminen 5
T31L121OJ Liiketalouden juridiikka 5
T31L120OJ Ammatillinen viestintä 5
KIEMOD21-1002
Kielet

(Valitaan kaikki)

10
T300BA95 Svenska för affärslivet 5
RUOTSIS Ruotsin suullinen taito 0
RUOTSIK Ruotsin kirjallinen taito 0
T31L126OJ English for Business 5
KPMOD21-1002
Liiketoiminnan keskeiset prosessit

(Valitaan kaikki)

55
T31L122OJ Markkinoinnin ja myynnin perusteet 5
T31L116OJ Markkinoinnin suunnittelu ja johtaminen 5
T31L124OJ Taloushallinnon perusteet 5
T31L125OJ Liiketalouden matematiikka ja tilastomatematiikka 5
T31L114OJ Palkkahallinto ja työsuhdetieto 5
HARMOD21-1002
Harjoittelu

(Valitaan kaikki)

30
T31L144 Perusharjoittelu 10
T31L145 Ammatillinen harjoittelu 20
PROTLT-1002
PROFILOIVA OSAAMINEN

(Valitaan kaikki)

95
BAKMOD21-1002
Brändi ja asiakaskokemus

(Valitaan kaikki)

25
T31L102OJ Asiakaskokemuksen kehittäminen 5
T31L103OJ Brändin rakentaminen 5
T31L104OJ Visuaalinen osaaminen 1: kuva 5
T31L105OJ Digitaalisen liiketoiminnan kehittäminen 5
T31L106OJ Verkkokaupan toteutus 5
SVDMOD21-1002
Sisältötuotanto, visualisointi ja dataohjaus

(Valitaan kaikki)

30
T31L109OJ Sisältömarkkinointi 5
T31L107OJ Visuaalinen osaaminen 2: video 5
T31L108OJ Sisällön suunnittelu ja tuotanto 5
T31L110OJ Markkinointi sosiaalisessa mediassa 5
T31L111OJ Myynnin johtaminen ja CRM 5
T31L112OJ Markkinoinnin automaatio 5
YHOMOD21-1002
Yhteiset opinnot liiketalous ja kv-opinnot

(Valitaan kaikki)

30
Customer Insight and digital service design

(Valitaan kaikki)

30
T31L127OJ Customer Insight and Service Design 5
T31L128OJ Application Design Process 5
T31L1281J Growth Hacking 5
T31L1283J Brand storytelling design and communication 5
T31L1282J Data and Web Analytics 5
T31L1284J Corporate responsibility 5
VAMOD21-1002
Vapaasti valittavat

(Valitaan opintopisteitä: 10)

10
VVV200OJ Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Kaupan toimintaympäristö ja kilpailukeinot 5
VVV201OJ Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Osaston henkilöstön ja myynnin johtaminen 5
VVV202OJ Kauppa ja yrittäjyysopinnot / Tunnusluvut ja johtaminen 5
T31L145OJ Ruotsin aktivointi 5
T31L138OJ Englannin aktivointi 5
TUTKTLT-1002
TUTKIMUS- JA KEHITTÄMISOSAAMINEN

(Valitaan kaikki)

20
T42T100OJ Tutkin ja kehitän 5
T31L71OP-1002
Opinnäytetyö

(Valitaan kaikki)

15
AMKO001 Opinnäytetyön suunnitteluvaihe 5
AMKO002 Opinnäytetyön toteuttamisvaihe 5
AMKO003 Opinnäytetyön viimeistelyvaihe 5