Siirry suoraan sisältöön

Poro-, kotieläin- ja kasvituotanto tilatasollaLaajuus (5 op)

Tunnus: R601ML10OJ

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Osaa poro-, kotieläin- ja kasvituoannon perusasiat hyödyntäen matemaattisia perustaitoja.

Sisältö

Tieto puuttuu

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tietää miten maa- ja porotila toimii.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Tuntee maa- ja porotilojen toiminnalliset rakenteet

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Osaa arvioida erilaisten maa- ja porotilojen toiminallisuutta.

Ilmoittautumisaika

01.10.2021 - 03.01.2022

Ajoitus

10.01.2022 - 30.04.2022

Laajuus

5 op

Virtuaaliosuus (op)

3 op

T&K-osuus

5 op

Toteutustapa

40 % Lähiopetus, 60 % Etäopetus

Yksikkö

Agrologikoulutus

Opetuskielet
  • Suomi
Paikat

0 - 40

Tutkinto-ohjelma
  • Maaseutuelinkeinojen koulutus
Opettaja
  • Kirsi Jokela
  • Tuija Haapasalmi
  • Kirsi Muuttoranta
Vastuuhenkilö

Kirsi Muuttoranta

Opiskelijaryhmät
  • R61M21S
    Agrologikoulutus, Rovaniemi, syksy 2021

Tavoitteet

Osaa poro-, kotieläin- ja kasvituoannon perusasiat hyödyntäen matemaattisia perustaitoja.

Sisältö

Tieto puuttuu

Aika ja paikka

10.01.2022 - 30.04.2022, AC ja Jokiväylä 11, tilavierailut

Oppimateriaalit

Ilmoitetaan Moodlessa.

Opetusmenetelmät

Tilavierailut, luennot, ryhmätyöt, esitykset

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Vierailut maa- ja porotiloilla

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

Ei tenttiä

Arviointiasteikko

H-5

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tietää miten maa- ja porotila toimii.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Tuntee maa- ja porotilojen toiminnalliset rakenteet

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Osaa arvioida erilaisten maa- ja porotilojen toiminallisuutta.

Arviointimenetelmät ja arvioinnin perusteet

H-5
1-2. Tietää miten maa- ja porotila toimii.
3-4. Tuntee maa- ja porotilojen toiminnalliset rakenteet.
K5. Osaa arvioida erilaisten maa- ja porotilojen toiminallisuutta.
• työskentely ryhmässä
• esitys ja keskustelu (xx.4.2020), jossa korostuu oma asiantuntijuuden kehittyminen
• ryhmätyönä tehty raportti (ryhmässä opiskelijalla on oma väri, jolla on kirjoittanut raporttia)
• oppimispäiväkirja
• itsearviointi ja ryhmässä vertaisarviointi