Siirry suoraan sisältöön

Visuaalisen markkinintisisällön luominen ja tuotanto (10op)

Opintojakson tunnus: T31L64OJ

Opintojakson perustiedot


Laajuus
10 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Tunnet kuvallisen ja liikkuvan kuvan ilmaisun perusteet
Tunnet visuaalisen suunnittelun perusteet (värien käyttö, sommittelu, ikonit, indeksit, symbolit)
Tunnistat erilaisten digitaalisten markkinointikanavien visuaalisuuden ja visuaalisen sisällön eri muodot ja osaat valita sopivan kuvallisen ilmaisutavan ja teknisen muodon ja laadun.
Tunnet digitaalisen valokuvauksen ja videotuotannon hyvät käytännöt ja kevyet, ketterät menetelmät ja osaat käyttää keskeisiä sovelluksia.
Tunnet visuaalisen sisällöntuotannon prosessit ja toimijat ja osaat ulkoistaa tuotantoa
Osaat huomioida tekijänoikeudet
Osaat tuottaa ja muokata brändiä ja brändin tarinaa tukevaa digitaalista, visuaalista sisältöä, jota hyödynnetään myynnin ja markkinoinnin tukena.

Sisältö

Tieto puuttuu

Esitietovaatimukset

NULL

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä

Arvioinnin kohde: Myyntiä ja brändin tarinaa tukevan visuaalisen sisällön tuottaminen
- Osaat tuottaa ja käsitellä digitaalisia mediaelementtejä (kuva ja video).
- Sisältö on valitun kanavan kannalta pääosin toimivaa.
- Sisältö on brändin ja myynnin kannalta relevanttia.
- Tunnet visuaalisen sisällön hankkimisen periaatteet.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä


Arvioinnin kohde: Myyntiä ja brändin tarinaa tukevan visuaalisen sisällön tuottaminen
- Osaat tuottaa ja käsitellä digitaalisia mediaelementtejä. Osaat valita kuhunkin tarkoitukseen sopivimman mediamuodon. Osaat tehokkaat työnkulut ja osaat perustella valintasi.
- Sisältö on asiakkaan kannalta relevanttia ja tukee myyntiä ja brändiä.
- Tunnet sisällön hankkimisen prosessit ja toimijat

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä

Arvioinnin kohde: Myyntiä ja brändin tarinaa tukevan visuaalisen sisällön tuottaminen
- Osaat tuottaa ja käsitellä digitaalisia mediaelementtejä. Osaat valita kuhunkin tarkoitukseen sopivimman mediamuodon. Osaat tehokkaat työnkulut ja osaat perustella valintasi. Osaat luoda innovatiivisia visuaalisia sisältöjä, jotka tukevat brändiä, asiakas-kokemusta ja myyntiä.
- Sisältö on asiakkaan kannalta relevanttia, tarinallista, luovaa ja innovatiivista.
- Sisältö ja tukee selkeästi myyntiä ja brändiä.
- Tunnet kattavasti sisällön hankkimisen prosessit ja toimijat.

Siirry alkuun