Brändin rakentaminen ja hallinta (5op)
Opintojakson tunnus: T31L32OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Ymmärrät brändin merkityksen liiketoiminnassa sekä hallitset brändin rakentamiseen liittyvät periaatteet ja menetelmät sekä osaat soveltaa niitä käytännön liiketoiminnan tilanteissa. Hallitset brändiviestinnän.
Sisältö
Svenska: affärskommunikation börjar.
Innehåll: affärsbrev från e-post till förfrågan, svar på förfrågan, anbudsbegäran och anbud.
Evaluering: muntlig och skriftlig del evalueras separat 0-K5
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2)
Brändin merkityksen, muodot ja rakentamisen merkityksen liiketoiminnassa.
Ymmärrät brändin merkityksen liiketoiminnassa, joitain brändin muotoja ja sen rakentamisen periaatteita. Ymmärrät brändin rakentamisen keskeisiä menetelmiä.
Brändin asiakkaille suunnattu viestintä eri kielillä
Osaat tuottaa brändiä kuvaavaa ja asiakasta puhuttelevaa perustason viestintää muutamissa erilaisissa muodoissa eri kielillä.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4)
Brändin merkityksen, muodot ja rakentamisen merkityksen liiketoiminnassa.
Ymmärrät brändin merkityksen, brändien muotoja ja rakentamisen menetelmiä kytkien niitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät brändin rakentamisen erilaisia menetelmiä ja osaat muodostaa niiden avulla liiketoiminnan kannalta relevantin brändin.
Brändin asiakkaille suunnattu viestintä eri kielillä
Osaat tuottaa brändiä kuvaavaa ja asiakasta puhuttelevaa viestintää käytännön tilanteeseen sopivissa muodoissa eri kielillä
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5)
Brändin merkityksen, muodot ja rakentamisen merkityksen liiketoiminnassa.
Ymmärrät erilaisia näkemyksiä, brändien muotoja ja rakentamisen menetelmiä kytkien niitä käytännön liiketoimintaan.Ymmärrät brändin rakentamisen erilaisia menetelmiä, osaat perustella niiden valinnan ja osaat muodostaa niiden avulla liiketoiminnan kannalta relevantin ja yksityiskohtaisen brändin.
Brändin asiakkaille suunnattu viestintä eri kielillä
Osaat tuottaa brändiä kuvaavaa ja asiakasta puhuttelevaa viestintää laadukkaasti ja luovasti käytännön tilanteeseen sopivissa muodoissa ja eri kielillä.