Siirry suoraan sisältöön

AsiakkuudenhallintajärjestelmätLaajuus (5 op)

Tunnus: T42T114OJ

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Ymmärrät asiakkuudenhallinnan määritelmän ja keskeiset käsitteet.
Kykenet tunnistamaan ja hyödyntämään tarpeita vastaavia CRM järjestelmiä.

Sisältö

Tällä opintojaksolla perhedyt asiakkuudenhallintaan ja sitä tukeviin CRM järjestelmiin.

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tyydyttävä 1

Kuvailet asiakkuudenhallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Kuvaus jää suppeaksi ja kuvaus koostuu lähinnä lopputuloksien esittelystä.

Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot. Tarpeiden ja vaihtoehtojen tunnistamisessa on useita virheitä ja puutteita. Tiedät miten asiakkuudenhallintaa voidaan tukea CRM järjestelmällä.

Tyydyttävä 2

Kuvailet ja osittain selität asiakkuudenhallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot. Osaat auttavasti tukea asiakkudenhallintaa valitsemasi CRM järjestelmän avulla.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Hyvä 3

Selität asiakkkuudenhallinan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot. Kuvailet eri vaiheisiin liittyviä valintatilanteita, etsit erilaisia ratkaisuvaihtoehtoja ja teet valinnat. Osaat tukea asiakkuudenhallintaa valitsemasi CRM järjestelmän avulla.

Hyvä 4

Selität kattavasti asiakkuudenhallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot. Pyrit parhaiden käytänteiden noudattamiseen. Arvioit tarpeita sekä tunnistettuja ratkaisuvaihtoehtoja. Vertailet keskenään eri ratkaisuvaihtoehtoja ennen valintojen tekemistä. Hyödynnät valitsemaasi CRM järjestelmää asiantuntevasti.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Kiitettävä 5

Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakkuudenhallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.

Selvität ja dokumentoit asiakkuudenhallintatarpeet ja CRM järjestelmävaihtoehdot parhaiden käytänteiden mukaisesti. Analysoit tarpeita sekä tunnistettuja ratkaisuvaihtoehtoja ja teet valinnat perustellusti. Hyödynnät valitsemaasi CRM järjestelmää asiantuntevasti ja monipuolisesti.

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hylätty 0

Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1