Asiakaskokemuksen hallintaLaajuus (5 op)
Tunnus: T42T113OJ
Laajuus
5 op
Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Ymmärrät asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.
Sisältö
Tällä opintojaksolla opit asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä 1
Kuvailet asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeisiä käsitteitä ja menetelmiä suppeasti. Esittelet lähinnä lopputuloksia.
Tyydyttävä 2
Kuvailet ja osittain selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität osittain niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä 3
Selität asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Hyvä 4
Selität kattavasti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja osittain perustelet niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä 5
Selität kattavasti ja yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen ja sen hallinnan keskeiset käsitteet ja menetelmät. Selität ja perustelet kattavasti niiden merkitystä ja vaikutusta lopputulokseen.
Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty
Hylätty 0
Tietosi, taitosi ja/tai tekemisesi ei vastaa tasoa Tyydyttävä 1