Siirry suoraan sisältöön

Työntekijäkokemuksen kehittäminenLaajuus (5 op)

Tunnus: A300CE31

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuasi
- tiedät työntekijäkokemuksen osa-alueet, tunnistat siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaat mitata sekä arvioida sitä,
- osaat kehittää työntekijäkokemusta,
- tiedät moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä,
- tiedät strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana,
- tiedät työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Kompetenssit: Johtamisosaaminen

Sisältö

Työntekijäkokemus ja sen osa-alueet sekä kriittiset pisteet
Työntekijäkokemuksen kehittäminen
Moninaistuva ja monipaikkaistuva työ
Työntekijäkokemuksen vaikutus työnantajamielikuvaan

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Taso 1
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
Tunnet työntekijäkokemuksen osa-alueet, tunnistaa siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaat mitata sekä arvioida sitä ohjeiden avulla.
Osaat kehittää työntekijäkokemusta annettujen ohjeiden avulla.
Tiedät moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Tiedät strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Tiedät työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Taso 2
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
Tiedät ja osaat kuvata työntekijäkokemuksen osa-alueet, siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaat mitata sekä arvioida sitä.
Osaat kehittää työntekijäkokemusta annetussa tilanteessa.
Tiedät ja osaat kuvata moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Tiedät ja osaat kuvata strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Tiedät ja osaat kuvata työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Taso 3
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
Ymmärrät työntekijäkokemuksen osa-alueet, siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaat mitata sekä analysoida sitä.
Osaat kehittää työntekijäkokemusta.
Ymmärrät moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Ymmärrät strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Ymmärrät työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Taso 4
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
Hallitset työntekijäkokemuksen osa-alueet, siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaat mitata sekä analysoida sitä.
Osaat laaja-alaisesti kehittää työntekijäkokemusta.
Hallitset moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Hallitset strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Hallitset työtekijäkokemuksen vaikutuksen työnantajamielikuvaan.

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Taso 5
Työntekijäkokemukseen liittyvä osaaminen:
Hallitset laajalaisesti työntekijäkokemuksen osa-alueet, siihen liittyvät kriittiset pisteet ja osaat mitata sekä kriittisesti analysoida sitä.
Osaat laaja-alaisesti ja analyyttisesti kehittää työntekijäkokemusta.
Hallitset laaja-alaisesti moninaistuvan, monipaikkaistuvan työn osana työntekijäkokemuksen kehittämistä.
Hallitset laaja-alaisesti strategian, yrityskulttuurin ja johtamiskäytäntöjen merkityksen työntekijäkokemuksen mahdollistajana.
Osaat ennakoiden huomioida työtekijäkokemuksen vaikutusta työnantajamielikuvaan.