Siirry suoraan sisältöön

Asiakaskokemuksen johtaminenLaajuus (5 op)

Tunnus: A31L000310

Laajuus

5 op

Opetuskieli

  • suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakson suoritettuasi
- ymmärrät asiakaskokemuksen elementit ja sen muotoilun periaatteet,
- tiedostat asiakaskokemuksen vaikutuksen yrityksen strategiaan ja toimintaan,
- tunnet palvelumuotoilun yleisiä periaatteita ja työkaluja asiakaskokemuksen johtamisessa,
- tunnistat asiakkaan roolin liiketoimintaverkostossa, asiakaskokemuksen merkityksen liiketoiminnalle sekä erilaisia asiakaskokemuksen mittareita ja mittaamistapoja.



Kompetenssit: Osallistavan johtamisen osaaminen

Sisältö

* asiakaskokemuksen elementit
* muotoilun periaatteet
* mittarit ja mittaamistavat

Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)

Tunnistat, asiakaskokemuksen elementit ja muotoilun perusperiaatteet. Tunnistat, miten asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen toimintaan ja strategiaan. Osaat mitata asiakaskokemusta ja raportoida tulokset.

Arviointikriteerit, hyvä (3)

Osaat selittää ja kuvata, mistä asiakaskokemus koostuu. Osaat raportoida palvelumuotoilun periaatteet. Osaat kuvata, miten asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen strategiaan sekä liiketoimintaan. Osaat mitata asiakaskokemusta ja raportoida tutkimuksen tuloksia hyvällä tasolla..

Arviointikriteerit, kiitettävä (5)

Osaat kuvata analyyttisesti mistä asiakaskokemus koostuu. Osaat kuvata erinomaisesti, miten asiakaskokemus vaikuttaa yrityksen strategiaan ja liiketoimintaan. Osaat soveltaa erinomaisesti muotoilun perusperiaatteita oppimistehtävissä. Osaat mitata asiakaskokemusta ja analysoida sekä raportoida tutkimuksen tuloksia erinomaisella tasolla.