Johdatus digimarkkinointiin (1 op)
Toteutuksen tunnus: C-02630-NN00HD32-3002
Toteutuksen perustiedot
- Ilmoittautumisaika
- 01.08.2025 - 31.07.2026
- Ilmoittautuminen toteutukselle alkaa :startDate.
- Ajoitus
- 01.08.2025 - 31.08.2026
- Toteutus ei ole vielä alkanut.
- Opintopistemäärä
- 1 op
- Lähiosuus
- 1 op
- Toteutustapa
- Monimuoto-opetus
- Korkeakoulu
- Tampereen ammattikorkeakoulu, Kurssi ja Moodle on auki 1.8.2025-31.8.2026. Voit suorittaa kurssin omaan tahtiin.
- Opetuskielet
- suomi
- englanti
- Paikat
- 0 - 200
- Opintojakso
- C-02630-NN00HD32
Arviointiasteikko
Hyväksytty/hylätty
Tavoitteet
Opintojakso antaa yleiskuvan modernista digitaalisesta markkinoinnista. Kurssin aikana opit perusteet digitaalisen markkinoinnin strategiasta, markkinoinnin automatisoinnista sekä eri digitaalisten alustojen käytöstä markkinointitarkoituksiin. Opintojakson suoritettuaan opiskelija • tietää perusasiat eri digitaalisen markkinoinnin osa-alueista • osaa kuvailla, mitä aiheita käsitellään digitaalisen markkinoinnin strategiassa • tietää, miten asetetaan tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa • omaa johdantotason tietämyksen digitaalisista alustoista ja automatisoinnista • tietää perusteet digitaalisen markkinoinnin mittaamisesta
Sisältö
• Digitaalisen markkinoinnin perusteet • Kuinka luoda digitaalinen markkinointistrategia? • Miten asettaa tavoitteet digitaalisessa markkinoinnissa? • Kuinka käyttää erilaisia digitaalisia kanavia ja alustoja digitaalisen markkinoinnin tarkoituksiin? • Miten hyödyntää markkinoinnin automatisointia ja aikatauluttaa julkaisuja? • Miten mitata digitaalista markkinointia?
Aika ja paikka
Kurssi ja Moodle on auki 1.8.2025-31.8.2026. Voit suorittaa kurssin omaan tahtiin.