Siirry suoraan sisältöön

Tunteet ja asiakaskokemus (2op)

Toteutuksen tunnus: C-10126-YL00CX08-3003

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
15.11.2024 - 02.12.2024
Ilmoittautuminen toteutukselle on päättynyt.
Ajoitus
31.08.2024 - 15.12.2024
Toteutus on päättynyt.
Opintopistemäärä
2 op
Korkeakoulu
LAB-ammattikorkeakoulu, Verkkokampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 150
Opintojakso
C-10126-YL00CX08

Arviointikriteerit

Hyväksytty (arviointikriteerit) • opiskelija on saavuttanut opintojakson oppimistavoitteet • opiskelija on suorittanut kurssilla annetut itseopiskelumateriaalit ja/tai opintopäiväkirjatehtävät hyväksytysti • opiskelija on saanut vähintään arvosanan (5) lopputentistä

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Sisällön jaksotus

OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti

Tavoitteet

Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä

Sisältö

Tämä kurssi tarjoaa näkökulman siihen, miten tunteet vaikuttavat asiakkaiden päätöksiin ja yritysten menestykseen. Opit ymmärtämään tunteiden roolin asiakaskokemuksessa, henkilöstön merkityksen tunnekokemuksen rakentamisessa sekä keinoja tunteiden mittaamiseen. Kurssi antaa työkaluja arvioida tunteiden merkitystä erottautua kilpailijoista ja ennakoida tunteiden merkitystä tulevaisuuden liiketoiminnassa.

Aika ja paikka

Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.

Oppimateriaalit

Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.

Opetusmenetelmät

Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti

Kansainvälisyys

Moodle

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä

Esitietovaatimukset

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Siirry alkuun