Siirry suoraan sisältöön

Menesty asiakaspalvelijana – erilaisten asiakkaiden kohtaaminen (2op)

Toteutuksen tunnus: C-10118-CO00FV08-3001

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.12.2025 - 30.11.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
19.01.2026 - 31.12.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
2 op
Korkeakoulu
Kaakkois-Suomen Ammattikorkeakoulu, E-kampus
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 100
Opintojakso
C-10118-CO00FV08

Arviointiasteikko

Hyväksytty/Hylätty

Sisällön jaksotus

Opintojaksolla on kolme keskeistä teemaa: • asiakaskokemuksen perusteet • vuorovaikutus palvelutilanteissa • erilaisten asiakaskohderyhmien kohtaaminen

Tavoitteet

Hyvä asiakaspalvelu ja asiakaskokemus ovat kilpailuetu kaikilla aloilla. Opintojaksolla opit tunnistamaan asiakkaiden erilaisia tarpeita ja kehittämään vuorovaikutustaitojasi. Lisäksi koulutuksessa käsitellään asiakaskokemuksen perusteita, vuorovaikutustaitoja sekä haastavia palvelutilanteita. Opit myös, kuinka kohdata taitavasti eri kulttuuritaustoista tulevia asiakkaita.

Sisältö

Opintojaksolla on käytännönläheisiä työkaluja asiakaspalvelutaitojen vahvistamiseen ja monikulttuuriseen asiakaspalveluun. Saat myös valmiuksia menestyä muuttuvassa toimintaympäristössä. Opintojakso sopii niin opiskelijoille kuin työssä käyville ammattilaisille, jotka haluavat kehittää asiakaspalvelu- ja vuorovaikutustaitojaan. Opintojakso jakautuu kolmeen keskeiseen teemaan: asiakaskokemus, vuorovaikutus ja erilaiset asiakaskohderyhmät.

Oppimateriaalit

• Learn-ympäristössä opettajan ilmoittama materiaali. • Opintojaksoon liittyvä oheismateriaali julkaistaan myös Learn-ympäristössä.

Opetusmenetelmät

• Opintojakso toteutetaan kokonaan aikaan ja paikkaan sitomattomana verkko-opetuksena. Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti työskennellen, eikä siihen sisälly ryhmätöitä tai liveluentoja. • Opiskelu tapahtuu Learn-oppimisympäristössä. Opintojaksolle pääsee liittymään Learnissa opintojakson alkamispäivänä. • Opiskelua rytmittävät itsenäisesti tehtävät oppimistehtävät, jotka tulee palauttaa opintojakson toteutuksen aikana.

Harjoittelu- ja työelämäyhteistyö

Ei ole.

Tenttien ajankohdat ja uusintamahdollisuudet

• Opintojakso muodostuu tallennetuista verkkoluennoista, verkkomateriaalista sekä kahdesta oppimistehtävästä, jotka opiskelija suorittaa itselleen sopivana ajankohtana opintojakson toteutuksen aikana. Opintojaksolla ei ole tenttiä. • Opintojakso päättyy toteutuksen tiedoissa ilmoitettuna aikana, johon mennessä molemmat oppimistehtävät on oltava tehtyinä.

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

1 op vastaa noin 27 tuntia opiskelijan työtä. Todellinen työmäärä riippuu opiskelutaidoista ja aiemmasta osaamisesta.

Siirry alkuun