Siirry suoraan sisältöön

Palvelujen markkinointi (ilmoittautuminen vain RIPA/avoin amk, nonstop) (5 op)

Toteutuksen tunnus: C-02504-HM00CA15-3008

Toteutuksen perustiedot


Ilmoittautumisaika
01.08.2025 - 31.05.2026
Ilmoittautuminen toteutukselle ei ole vielä alkanut.
Ajoitus
25.08.2025 - 31.07.2026
Toteutus ei ole vielä alkanut.
Opintopistemäärä
5 op
Lähiosuus
5 op
Toteutustapa
Monimuoto-opetus
Korkeakoulu
Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 25.8.2025 – 31.07.2026 Moodlessa
Opetuskielet
suomi
Paikat
0 - 280
Opintojakso
C-02504-HM00CA15

Arviointiasteikko

0-5

Sisällön jaksotus

Opintojakso suoritettavissa itsenäisesti tehtäviä tekemällä 25.8.2025 – 31.7.2026.

Osaamistavoitteet

Opit palvelujen markkinoinnin periaatteet ja menestyvän palveluliiketoiminnan toimintoja. Saat kokonaisvaltaisen ymmärryksen palveluliiketoiminnasta. Opit palvelumuotoilun vaikutuksen ja merkityksen markkinoinnissa.

Sisältö

Palveluiden ja tuotteiden markkinoiden väliset erot Kuluttajakäyttäymisen ja ostopäätösprosessin perusteet Markkinointitutkimuksen perusteet ja markkinoiden analysointi Palvelujen laatuajattelun hyödyntäminen asiakaskokemusta analysoidessa Käyttäjäkokemus ja digitaalinen markkinointi

Aika ja paikka

25.8.2025 – 31.07.2026 Moodlessa

Oppimateriaalit

Wilson A., Zeithaml V., Bitner M. & Gremler D. 2016. Services Marketing: integrating customer focus across the firm (Third European Edition). New York: McGraw-Hill Education. Kirja on lainattavissa e-kirjana Janetin kautta (kirjautuminen Haka-tunnisteen kautta, Jamk login data) osoitteessa https://janet.finna.fi/Record/jamk.993662044506251 Muu opiskelumateriaali (blogikirjoitukset, podcastit, videot, tilastot ja tutkimusraportit) Moodlessa.

Opetusmenetelmät

Opintojakso suoritetaan itsenäisesti yksilötehtäviä tekemällä.

Toteutuksen valinnaiset suoritustavat

-

Opiskelijan ajankäyttö ja kuormitus

Kirjallisuuteen perehtyminen ja tehtävien tekeminen yhteensä 135 h. Orientaatio 5 h Luentotallenteet ja pienemmät yksilötehtävät 76 h Laajempi lopputehtävä 54 h

Siirry alkuun