Skip to main content

RDI (5 cr)

Code: T26KK111OJ-3015

General information


Enrollment
24.03.2025 - 30.09.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.09.2025 - 31.12.2025
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 30
Degree programmes
Degree Programme in Fine Arts
Teachers
Pia Keränen
Teacher in charge
Pia Keränen
Course
T26KK111OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Hallitset tutkimus- ja kehittämistoimintaan liittyvät keskeiset käsitteet sekä menettelytavat ja kykenet tuottamaan alustavan tutkimussuunnitelman. (0-5)
Tunnet Lapin ammattikorkeakoulun opinnäytetyöprosessin, siihen liittyvän ohjeistuksen ja osaat laatia sen mukaisen raportin (Hyväksytty/Hylätty)

Content

Tällä opintojaksolla perehdyt Lapin ammattikorkeakoulun opinnäytetyöprosessiin sekä laadullisiin, määrällisiin ja toiminnallisiin tutkimusmenetelmiin.

Location and time

Opintojakso suoritetaan itsenäisesti opintojakson Moodle-alustalla. Moodlessa on suositeltu aikataulu.

Teaching methods

Tällä opintojaksolla perehdyt Lapin ammattikorkeakoulun opinnäytetyöprosessiin sekä laadullisiin, määrällisiin ja toiminnallisiin tutkimusmenetelmiin. Opintojakso on suoritettava hyväksytysti ennen opinnäytetyön aloittamista. Tämän opintojakso tähtää opinnäytetyön aloittamiseen tammikuussa 2026.

Assessment criteria, satisfactory (1)

1
Tunnistat, määritelet ja rajaat tutkimus- tai kehittämistehtävän

2
Perustelet, määritelet ja rajaat tutkimus- tai kehittämistehtävän.

Assessment criteria, good (3)

3
Hankit ja sovellat teoriatietoa tutkimus- tai kehittämistehtävän määrittelyssä.

4
Perustelet tutkimus- tai kehittämistehtävässä hyödynnettävän menetelmän sekä aineiston hankinta- ja analyysimenetelmien valinnat

Assessment criteria, excellent (5)

Tutkimus- tai kehittämistehtäväsi suunnitelma on realistinen ja toteuttamiskelpoinen

Assessment criteria, approved/failed

Hyväksytty
Noudatat Lapin ammattikorkeakoulun opinnäytetyöohjeistusta.

Go back to top of page