Skip to main content

Marketing Planning (5cr)

Course unit code: A31L0106OJ

General information


Credits
5 cr

Objective

Osaat suunnitella yrityksen markkinointia ja kehittää markkinointiprosessia. Tiedät miten ja miksi kuluttajat tekevät ostopäätöksiä. Tiedät miten tehdään digitaalista markkinointia.

Content

*kuluttajakäyttäytyminen
*markkinoinnin suunnittelu ja digitaallisuus
*markkinointiprosessi
*markkinointipäätösten vaikutusten arviointi
*opintojakso voi sisältää oppimisprojektin

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tunnistat osittain markkinointiprosessin ja asiat, jotka liittyvät markkinointiin.
Tunnistat kuluttajan ostokäyttäymisen periaatteet.
Tunnistat digitaalisen markkinoinin toimintatavat.
Tiedät markkinointipäätösten vaikutuksen yrityksen toimintaan.
Osaat kantaa vastuuta projektin tehtävistä osana opiskelijatiimiä.

Assessment criteria, good (3)

Ymmärrät markkinointiprosessin ja asiat, jotka liittyvät markkinointiin.
Ymmärrät kuluttajan ostokäyttäymisen periaatteet.
Tiedät digitaalisen markkinoinin toimintatavat.
Tiedät markkinointipäätösten vaikutuksen yrityksen toimintaan.
Osaat toimia tiimissä huomioiden tiimin jäsenet, sekä osaat analysoida toimintaasi tiimissä.

Assessment criteria, excellent (5)

Ymmärrät ja hallitset hyvin markkinointiprosessin ja asiat, jotka liittyvät markkinointiin.
Osaat arvioida analyyttisesti kuluttajan ostokäyttäytymistä..
Ymmärrät ja osaat käyttää digitaalisia markkinoinin toimintatapoja.
Osaat analysoida markkinointipäätösten vaikutuksen yrityksen toimintaan.
Osaat toimia tiimissä huomioiden tiimin jäsenet, sekä osaat analysoida toimintaasi tiimissä.
Olet tiimissä toimija, joka osaa viedä toimintaa kohti hyvää lopputulosta.

Go back to top of page