Pk-yrityksen brändijohtaminen (3op)
Opintojakson tunnus: T301L169OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 3 op
- Opetuskieli
Osaamistavoitteet
Opiskelija ymmärtää brändin merkityksen ja oppii miten brändiä rakennetaan ja kehitetään niin, että yrityksen jokapäiväisessä toiminnassa ja päätöksenteossa huomioidaan brändin vaikutus osana yrityksen ansaintalogiikkaa ja arvontuotantoa. Opiskelija hallitsee PK-yritysbrändin rakentamisprosessin menestyksellisen johtamisen myös yrityksen sidosryhmäverkostossa.
Sisältö
Keskeiset teemat - Brändin merkitys markkinoinnissa
- Pk-yritysbrändi ja rakenne
- Brändin rakentaminen
- Brändistrategia: yritys- ja tuotebrändäys
- Brändin arvo ja brändipääoma
- Pk-yrityksen brändi yritysverkostossa
- Uudelleen brändäys
- Brändit ja digitalisoituva liiketoiminta
- Brändin suojaaminen
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tieto puuttuu