Markkinointiviestintä (5op)
Opintojakson tunnus: T301L55OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Opiskelija oppii suunnittelemaan ja toteuttamaan integroitua markkinointiviestintä-strategiaa. Hän osaa käyttää monikanavaista viestintää ja tehdä kannattavia markkinointi-investointeja. Opiskelija osaa toteuttaa tuloksellista suullista ja kirjallista markkinointiviestintää sekä luovaa tapahtuma- ja kampanjasuunnittelua.
Sisältö
Opintojakson keskeiset teemat - Markkinointiviestinnän luonne ja tavoite
- Markkinointiviestinnän sisältö, muodot ja kanavat
- Sissimarkkinointi, viraalimarkkinointi, Buzz-markkinointi
- Integroitu markkinointiviestintä
- Markkinoinnin suunnittelu ja kampanjasuunnittelu
- Sisällöntuotanto ja viestinnälliset seikat
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tieto puuttuu