Siirry suoraan sisältöön

Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä asiakas- ja palveluohjaus (5op)

Opintojakson tunnus: KE71A5

Opintojakson perustiedot


Laajuus
5 op
Opetuskieli
suomi

Osaamistavoitteet

Opintojakson osaamistavoitteet

Erikoistuja

1. Osaa ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä työtavat ja niiden kehittämisen monimuotoisina ja moniviestimin eri toimintaympäristöissä
2. Osaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaiset työtavat, niiden vahvistamisen ja edelleen kehittämisen asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa
3. Osaa viestiä palveluista asiakkaalle ja yhteistyökumppaneille
4. Osaa viestiä omasta ammatillisesta osaamisestaan ja asiakas- ja palveluohjauksesta eri viestimissä ja medioissa

Sisältö

Opintojakson osaamissisällöt

- Sosiaalisesti ja eettisesti kestävä kehitys
- Digitalisaatio ja teknologian uudet mahdollisuudet ammatillisessa viestinnässä

Arviointikriteeri, hyväksytty/hylätty

Hyväksytty

Erikoistuja hallitsee ohjauksen ja viestinnän etiikan sekä ohjauksen ja viestinnän työtapoja monimuotoisesti. Hän hallitsee niiden kehittämisen eri toimintaympäristöissä myös käyttäessään moniviestimien tarjoamia mahdollisuuksia. Hän soveltaa sosiaalisen sekä muun kestävän kehityksen mukaisia työtapoja, vahvistaa ja kehittää niitä asiakas- ja palveluohjausprosessin eri vaiheissa. Hän osaa viestiä palveluista asiakas- ja palveluoh-jauksen asiakkaalle. Hän osaa viestiä omasta ammatillisesta asiakas- ja palveluohjausosaamisestaan yhteistyökumppaneille eri viestimissä ja medioissa.

Täydennettävä/hylätty

Yllä mainitut tavoitteet eivät toteudu.

Siirry alkuun