Skip to main content

Customer-Oriented Service and Hospitality (5cr)

Course unit code: R801M13AOJ

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (4-3)
Opiskelija tuntee palvelukulttuurin ja vieraanvaraisuuden historiaa hyvin. Opiskelija ymmärtää palvelukäsitteen eri ulottuvuudet hyvin. Hän ymmärtää vieraanvaraisuuden ja palveluasenteen merkityksen alan tehtävissä. Hän tuntee omaa taustaansa ja tapakulttuuria hyvin. Hän osoittaa arvostavansa alaa ja monikulttuurisuutta. Opiskelija on aktiivinen ja kantaa vastuuta omasta oppimisestaan. Hän pystyy hyvään yhteistyöhön koko ryhmän kanssa.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija tuntee palvelukulttuurin ja vieraanvaraisuuden historiaa erinomaisesti ja monipuolisesti. Opiskelija ymmärtää palvelukäsitteen eri ulottuvuudet erinomaisesti. Hän ymmärtää vieraanvaraisuuden ja palveluasenteen merkityksen alan tehtävissä. Hän tuntee omaa taustaansa ja tapakulttuuria laajasti. Hän osoittaa arvostavansa alaa ja monikulttuurisuutta sekä alan kehittymismahdollisuuksia tulevaisuudessa. Opiskelija on aktiivinen ja kantaa vastuuta omasta oppimisestaan. Hän pystyy hyvään yhteistyöhön koko ryhmän kanssa.

Go back to top of page