Pk-yrityksen brändijohtaminen (5op)
Opintojakson tunnus: T301L51OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
PK-yritysbrändin rakentamisprosessin menestyksellinen johtaminen yrityksen sidosryhmäverkostossa. Tavoitteena on kehittää brändiosaamista niin, että yrityksen jokapäiväisessä toiminnassa ja päätöksenteossa huomioidaan vaikutus yrityksen brändiarvoon.
Sisältö
Keskeiset teemat - Brändin merkitys markkinoinnissa
- Pk-yritysbrändi ja rakenne
- Brändin rakentaminen
- Brändistrategia: yritys- ja tuotebrändäys
- Brändin arvo ja brändipääoma
- Pk-yrityksen brändi yritysverkostossa
- Uudelleen brändäys
- Brändit ja digitalisoituva liiketoiminta
- Brändin oikeudelliset seikat: markkinointi, kilpailu ja immateriaalioikeudet
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tieto puuttuu