Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinoinnin osaaminen (5op)
Opintojakson tunnus: T31L36OJ
Opintojakson perustiedot
- Laajuus
- 5 op
- Opetuskieli
- suomi
Osaamistavoitteet
Osaat suunnitella, toteuttaa ja mitata kansainvälisille markkinoille soveltuvaa monikanavaista markkinointiviestintää sekä ymmärrät kansainvälisten markkinoiden vaatimukset markkinointiviestinnän kannalta. Osaat hyödyntää viestinnän digitaaliset mahdollisuudet.
Sisältö
Tieto on saatavilla lukukauden Moodlessa.
Arviointikriteerit, tyydyttävä (1)
Tyydyttävä (1-2)
Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus:
Tiedät markkinointiviestinnän ja sen suunnittelun perusperiaatteet sekä keskeisiä eettisiä seikkoja ja kansainvälisyyden vaatimuksia. Tiedät markkinointiviestinnän suunnittelumallin sisällön ja osaat käyttää sitä perustasolla, huomioiden jossain määrin monikanavaisuuden ja kansainvälisyyden. Osaat toteuttaa markkinointiviestinnän sisältöä perustasolla, huomioiden jossain määrin brändin yhtenäisyyden, monikanavaisuuden ja kansainvälisyyden. Osaat viestiä perustasolla markkinointiin liittyen ruotsiksi ja englanniksi.
Arviointikriteerit, hyvä (3)
Hyvä (3-4)
Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus:
Ymmärrät nykyaikaisen markkinointiviestinnän periaatteet, suunnittelun, eettiset kysymykset ja kansainvälisyyden vaatimukset ja osaat soveltaa näitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät markkinointiviestinnän suunnittelumallin sisällön yksityiskohtaisesti ja osaat soveltaa sitä kansainvälisessä ja monikanavaisessa liiketoiminnan tilanteessa. Osaat toteuttaa markkinointiviestinnän sisältöä monikanavaisesti, yhteisöllisesti, kansainvälisille markkinoille soveltuen ja brändin yhtenäisyyden huomioiden. Osaat viestiä monipuolisesti markkinointiin liittyen ruotsiksi ja englanniksi
Arviointikriteerit, kiitettävä (5)
Kiitettävä (5)
Kansainvälisen ja monikanavaisen markkinointiviestinnän suunnittelu ja toteutus:
Ymmärrät syvällisesti nykyaikaisen markkinointiviestinnän periaatteet, suunnittelun, eettiset kysymykset ja kansainvälisyyden vaatimukset ja osaat soveltaa näitä käytännön liiketoimintaan luovalla tavalla.Ymmärrät markkinointiviestinnän suunnittelumallin sisällön yksityiskohtaisesti ja osaat soveltaa sitä luovasti kansainvälisessä ja monikanavaisessa liiketoiminnan tilanteessa. Osaat toteuttaa markkinointiviestinnän sisältöä luovalla tavalla monikanavaisesti, yhteisöllisesti, kansainvälisille markkinoille soveltuen ja brändin yhtenäisyyden huomioiden. Osaat viestiä monipuolisesti ja sujuvasti markkinointiin liittyen ruotsiksi ja englanniksi