Skip to main content

Customer Experience, Purchase Process and Brand (10 cr)

Code: T31L61OJ-19002

General information


Enrollment
16.03.2020 - 10.08.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
17.08.2020 - 02.10.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Virtual portion
10 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Minerva, Kauppakatu 58, Tornio
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Mika Saloheimo
Anna-Maija Tapojärvi
Teacher in charge
Mika Saloheimo
Course
T31L61OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Syyslukukaudella 2020 opintojakso toteutetaan etäopetuksena päiväopetuksen lukujärjestystä mukaillen.

Materials

ASIAKASKOKEMUS
Asiakaskokemukseen liittyvää kirjallisuutta: https://luc.finna.fi/lapinamk/List/844265
Muuta asiakaskokemukseen liittyvää oppimateriaalia on saatavilla opintojakson Moodlessa.

Teaching methods

Ennakkotehtävä: osaamisen lähtötason mittaus ja käsitteiden haltuunotto.
Lähiopetus verkossa: Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut.
Arvioitavien oppimistehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä.
Oppimistehtävien ohjaus säännöllisesti.
Oppimistehtävien tulosten esittely.

Employer connections

Opintojakson oppimistehtävät ovat työelämälähtöisiä.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä

Arvioinnin kohde: Asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkitys, sisältö ja mittaaminen
Ymmärrät asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkityksen ja monimuotoisuuden. Osaat kuvata yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen eri vaiheita. Tunnet tässä käytettyjä menetelmiä. Osaat mitata asiakaskokemusta keskeisiltä osin ja ymmärrät tulosten merkityksen liiketoiminnan kannalta.

Arvioinnin kohde: Brändin merkitys, sen rakentaminen ja hallinta
Ymmärrät brändin merkityksen, brändien muotoja ja rakentamisen menetelmiä kytkien niitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät brändin rakentamisen erilaisia menetelmiä ja osaat muodostaa niiden avulla liiketoiminnan kannalta relevantin brändin. Ymmärrät brändi-imagon mittaamisen periaatteet.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä

Arvioinnin kohde: Asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkitys, sisältö ja mittaaminen
Ymmärrät asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkityksen ja monimuotoisuuden. Osaat kuvata yksityiskohtaisesti ja luotettavasti asiakaskokemuksen eri vaiheita. Tunnet tässä käytettyjä menetelmiä.
Osaat mitata asiakaskokemusta kattavasti ja luotettavasti ja ymmärrät tulosten merkityksen liiketoiminnan kannalta.

Arvioinnin kohde: Brändin merkitys, sen rakentaminen ja hallinta
Ymmärrät erilaisia näkemyksiä, brändien muotoja ja rakentamisen menetelmiä kytkien niitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät brändin rakentamisen erilaisia menetelmiä, osaat perustella niiden valinnan ja osaat muodostaa niiden avulla liiketoiminnan kannalta relevantin ja yksityiskohtaisen brändin. Osaat mitata brändi-imagoa.

Qualifications

NULL

Go back to top of page