Skip to main content

Customer Experience, Buying and BrandLaajuus (10 cr)

Course unit code: T31L61OJ

General information


Credits
10 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Qualifications

NULL

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä

Arvioinnin kohde: Asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkitys, sisältö ja mittaaminen
Ymmärrät asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkityksen ja monimuotoisuuden. Osaat kuvata yksityiskohtaisesti asiakaskokemuksen eri vaiheita. Tunnet tässä käytettyjä menetelmiä. Osaat mitata asiakaskokemusta keskeisiltä osin ja ymmärrät tulosten merkityksen liiketoiminnan kannalta.

Arvioinnin kohde: Brändin merkitys, sen rakentaminen ja hallinta
Ymmärrät brändin merkityksen, brändien muotoja ja rakentamisen menetelmiä kytkien niitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät brändin rakentamisen erilaisia menetelmiä ja osaat muodostaa niiden avulla liiketoiminnan kannalta relevantin brändin. Ymmärrät brändi-imagon mittaamisen periaatteet.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä

Arvioinnin kohde: Asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkitys, sisältö ja mittaaminen
Ymmärrät asiakaskokemuksen ja ostopäätösprosessin merkityksen ja monimuotoisuuden. Osaat kuvata yksityiskohtaisesti ja luotettavasti asiakaskokemuksen eri vaiheita. Tunnet tässä käytettyjä menetelmiä.
Osaat mitata asiakaskokemusta kattavasti ja luotettavasti ja ymmärrät tulosten merkityksen liiketoiminnan kannalta.

Arvioinnin kohde: Brändin merkitys, sen rakentaminen ja hallinta
Ymmärrät erilaisia näkemyksiä, brändien muotoja ja rakentamisen menetelmiä kytkien niitä käytännön liiketoimintaan. Ymmärrät brändin rakentamisen erilaisia menetelmiä, osaat perustella niiden valinnan ja osaat muodostaa niiden avulla liiketoiminnan kannalta relevantin ja yksityiskohtaisen brändin. Osaat mitata brändi-imagoa.

Go back to top of page