Visual Identity Design and Branding (8cr)
Code: AGRA0726-3001
General information
- Enrollment
- 02.07.2019 - 31.07.2019
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.08.2019 - 29.05.2020
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 8 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Teaching languages
- finnish
- Course
- AGRA0726
Evaluation scale
H-5
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa- huomioida visuaalisen identiteetin ja mainonnan merkityksen osana brändiajattelua- konseptoida vaihtoehtoisia visuaalisen identiteetin malleja ja mainoskampanjan kokonaisuuksia - hahmottaa mainoskuvan ja mainonnan kielen merkityksen - huomioida eri medioiden erityispiirteet mainoskampanjassa- soveltaa design management -ajattelutapaa suunnittelussa- suunnitella, toteuttaa ja esittää laajan presentaatioaineiston
Execution methods
Luennot ja harjoitustehtävät 80 h. Itsenäistä työskentelyä 136 h.
Accomplishment methods
Aktiivinen osallistuminen luennoille, harjoitustehtävät ja presentaatiot. Prosessiportfolio.
Content
Visuaalisen identiteetin ja mainoskampanjan suunnitteluprosessit. Merkitysten rakentaminen visuaalisuuden keinoin. Merkit, logot ja tunnukset sekä niiden merkitys osana visuaalisen identiteetin suunnitteluprosessia ja design management -ajattelua. Mainoskuva ja mainonnan kieli. Mediavalinnat osana mainoskampanjan suunnittelua. Laajojen suunnittelukokonaisuuksien presentaatiot.
Assessment criteria, satisfactory (1)
5- 1 / uusittava
Qualifications
Typografia 6 op, Graafinen teknologia 3 op, Kuvallinen viestintä/Graafinen abstrahointi 4 op, Julkaisun suunnittelu painettuun mediaan 6 op, Julkaisun suunnittelu sähköiseen mediaan 6 op