Skip to main content

Visual Identity Design and Branding (8cr)

Code: AGRA0726-3001

General information


Enrollment
02.07.2019 - 31.07.2019
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.08.2019 - 29.05.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
8 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
finnish
Course
AGRA0726

Evaluation scale

H-5

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa- huomioida visuaalisen identiteetin ja mainonnan merkityksen osana brändiajattelua- konseptoida vaihtoehtoisia visuaalisen identiteetin malleja ja mainoskampanjan kokonaisuuksia - hahmottaa mainoskuvan ja mainonnan kielen merkityksen - huomioida eri medioiden erityispiirteet mainoskampanjassa- soveltaa design management -ajattelutapaa suunnittelussa- suunnitella, toteuttaa ja esittää laajan presentaatioaineiston

Execution methods

Luennot ja harjoitustehtävät 80 h. Itsenäistä työskentelyä 136 h.

Accomplishment methods

Aktiivinen osallistuminen luennoille, harjoitustehtävät ja presentaatiot. Prosessiportfolio.

Content

Visuaalisen identiteetin ja mainoskampanjan suunnitteluprosessit. Merkitysten rakentaminen visuaalisuuden keinoin. Merkit, logot ja tunnukset sekä niiden merkitys osana visuaalisen identiteetin suunnitteluprosessia ja design management -ajattelua. Mainoskuva ja mainonnan kieli. Mediavalinnat osana mainoskampanjan suunnittelua. Laajojen suunnittelukokonaisuuksien presentaatiot.

Assessment criteria, satisfactory (1)

5- 1 / uusittava

Qualifications

Typografia 6 op, Graafinen teknologia 3 op, Kuvallinen viestintä/Graafinen abstrahointi 4 op, Julkaisun suunnittelu painettuun mediaan 6 op, Julkaisun suunnittelu sähköiseen mediaan 6 op

Go back to top of page