Skip to main content

Visual Identity Design and Branding (8cr)

Course unit code: AGRA0726

General information


Credits
8 cr
Teaching language
finnish

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa- huomioida visuaalisen identiteetin ja mainonnan merkityksen osana brändiajattelua- konseptoida vaihtoehtoisia visuaalisen identiteetin malleja ja mainoskampanjan kokonaisuuksia - hahmottaa mainoskuvan ja mainonnan kielen merkityksen - huomioida eri medioiden erityispiirteet mainoskampanjassa- soveltaa design management -ajattelutapaa suunnittelussa- suunnitella, toteuttaa ja esittää laajan presentaatioaineiston

Content

Visuaalisen identiteetin ja mainoskampanjan suunnitteluprosessit. Merkitysten rakentaminen visuaalisuuden keinoin. Merkit, logot ja tunnukset sekä niiden merkitys osana visuaalisen identiteetin suunnitteluprosessia ja design management -ajattelua. Mainoskuva ja mainonnan kieli. Mediavalinnat osana mainoskampanjan suunnittelua. Laajojen suunnittelukokonaisuuksien presentaatiot.

Qualifications

Typografia 6 op, Graafinen teknologia 3 op, Kuvallinen viestintä/Graafinen abstrahointi 4 op, Julkaisun suunnittelu painettuun mediaan 6 op, Julkaisun suunnittelu sähköiseen mediaan 6 op

Assessment criteria, satisfactory (1)

5- 1 / uusittava

Materials

Lisätietoja kirjallisuudesta ja muusta materiaalista
Kirjallisuus ja materiaalit ilmoitetaan erikseen.

Execution methods

Luennot ja harjoitustehtävät 80 h. Itsenäistä työskentelyä 136 h.

Accomplishment methods

Aktiivinen osallistuminen luennoille, harjoitustehtävät ja presentaatiot. Prosessiportfolio.

Go back to top of page