Skip to main content

Introduction to MarketingLaajuus (5 cr)

Course unit code: YMAR1101V24

General information


Credits
5 cr
Teaching language
Finnish

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa
- määritellä, mitä markkinointi on
- tunnistaa markkinoinnillisen ajattelun lähtökohtia
- selittää markkinoinnin suunnitteluprosessin
- suunnitella markkinoinnin kilpailukeinojen käyttöä
- tunnistaa digitalisaation ja kansainvälistymisen tarjoamia mahdollisuuksia
- tunnistaa vastuullisuuden merkityksen markkinoinnissa.

Content

Markkinointiajattelu, markkinoinnin peruskäsitteet, markkinaympäristö, markkinointistrategiat, markkinoinnin kilpailukeinot, asiakkaan kokema arvo, markkinoinnin digitalisoituminen, kansainvälistyminen, vastuullisuus markkinoinnissa.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Hylätty (0): Suoritus on erittäin puutteellinen, virheellinen tai sisältää huomattavia väärinkäsityksiä ja epäloogisuuksia. Suoritus ei täytä arviointikriteerille 1 annettuja ehtoja.

Välttävä (1): Suorituksessa tulee esiin markkinoinnin sisältöjä ja käsitteitä, mutta asiasisältö on puutteellista. Teksti voi sisältää virheitä ja/tai epäloogisuuksia.

Tyydyttävä (2): Suorituksessa tulee esiin markkinoinnin sisältöjä ja käsitteitä. Asiasisällössä voi olla joitakin puutteita. Teksti on ainakin kohtalaisen loogista.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3): Suorituksessa tulee esiin markkinoinnin sisältöjä ja käsitteitä loogisesti etenevällä tavalla. Asiat todetaan, mutta ei niitä juurikaan pohdita tai perustella.

Kiitettävä (4): Suorituksessa tulee esiin markkinoinnin sisältöjen ja käsitteiden hyvä osaaminen. Asioita osataan pohtia ja/tai perustella.

Assessment criteria, excellent (5)

Erinomainen (5): Suoritus osoittaa markkinoinnin sisältöjen ja käsitteiden laajaa hahmottamiskykyä. Asioiden esittäminen, pohdinta ja perustelut ovat loogisia. Kieliasu on ainakin lähes virheetöntä.

Go back to top of page