Game Technologies (5cr)
Code: R504TL340-3002
General information
- Enrollment
- 02.07.2029 - 31.07.2029
- Registration for introductions has not started yet.
- Timing
- 01.08.2029 - 31.12.2029
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- finnish
- Seats
- 0 - 100
- Degree programmes
- Degree Programme in Information and Communication Technology
Evaluation scale
H-5
Objective
Osaat striimata pelejä ja valita siihen sopivan laitteistot ja ohjelmistot.
Osaat suunnitella ja toteuttaa oman peliohjaimen.
Osaat hyödyntää pelianimaatioissa käytettäviä työkaluja.
Osaat käyttää peliteknologiaa elokuva- tai videotuotannon osana.
Tunnet pelikehityksessä hyödynnettävää anturiteknologiaa (esim. liikkeenkaappaus).
Content
Pelistriimaus
Peliohjaimet
Pelianimaatiot
Elokuvatuotannot
Anturiteknologia pelikehityksessä
Assessment criteria, satisfactory (1)
Pystyt toimimaan pelistriimaus ympäristössä ja striimin pelituotannossa.
Osaat toteuttaa oman peliohjaimen.
Osaat käyttää esimerkin mukaisesti pelianimaatioiden toteuttamiseen käytettäviä työkaluja.
Pystyt hyödyntämään pelimoottoria elokuva- tai videotuotannon osana.
Osaat käyttää peliteknologian antureita ja sensoreita osana pelitoteutusta.
Assessment criteria, good (3)
Pystyt toteuttamaan pelistriimaus ympäristön ja tekemään striimin pelituotannosta, tai pelaamisesta.
Osaat suunnitella ja toteuttaa ohjatusti, tai mallin mukaan oman peliohjaimen ja kommunikaatiot laitteiden välillä.
Osaat käyttää pelianimaatioiden toteuttamiseen käytettäviä työkaluja.
Pystyt hyödyntämään pelimoottoria elokuva- tai videotuotannon osana.
Osaat soveltaa peliteknologian antureita ja sensoreita osana pelitoteutusta.
Assessment criteria, excellent (5)
Pystyt suunnittelemaan toteuttamaan pelistriimaus ympäristön ja tekemään striimin pelituotannosta, tai pelaamisesta.
Osaat suunnitella ja toteuttaa oman peliohjaimen ja kommunikaatiot laitteiden välillä.
Osaat käyttää pelianimaatioiden toteuttamiseen käytettäviä työkaluja.
Pystyt itsenäisesti hyödyntämään pelimoottoria elokuva- tai videotuotannon osana.
Osaat suunnitella ja toteuttaa pelin, joka hyödyntää peliteknologian antureita ja sensoreita osana pelitoteutusta.
Qualifications
Esitietovaatimuksina sinulta odotetaan peliohjelmointi-osaamista, pelimoottorien hyödyntämisen tuntemusta sekä XR-teknologia-osaamista.