Skip to main content

Game Technologies (5cr)

Code: R504TL340-3002

General information


Enrollment
02.07.2029 - 31.07.2029
Registration for introductions has not started yet.
Timing
01.08.2029 - 31.12.2029
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Teaching languages
finnish
Seats
0 - 100
Degree programmes
Degree Programme in Information and Communication Technology
Teachers
Petri Hannula
Teacher in charge
Petri Hannula
Course
R504TL340

Evaluation scale

H-5

Objective

Osaat striimata pelejä ja valita siihen sopivan laitteistot ja ohjelmistot.
Osaat suunnitella ja toteuttaa oman peliohjaimen.
Osaat hyödyntää pelianimaatioissa käytettäviä työkaluja.
Osaat käyttää peliteknologiaa elokuva- tai videotuotannon osana.
Tunnet pelikehityksessä hyödynnettävää anturiteknologiaa (esim. liikkeenkaappaus).

Content

Pelistriimaus
Peliohjaimet
Pelianimaatiot
Elokuvatuotannot
Anturiteknologia pelikehityksessä

Assessment criteria, satisfactory (1)

Pystyt toimimaan pelistriimaus ympäristössä ja striimin pelituotannossa.
Osaat toteuttaa oman peliohjaimen.
Osaat käyttää esimerkin mukaisesti pelianimaatioiden toteuttamiseen käytettäviä työkaluja.
Pystyt hyödyntämään pelimoottoria elokuva- tai videotuotannon osana.
Osaat käyttää peliteknologian antureita ja sensoreita osana pelitoteutusta.

Assessment criteria, good (3)

Pystyt toteuttamaan pelistriimaus ympäristön ja tekemään striimin pelituotannosta, tai pelaamisesta.
Osaat suunnitella ja toteuttaa ohjatusti, tai mallin mukaan oman peliohjaimen ja kommunikaatiot laitteiden välillä.
Osaat käyttää pelianimaatioiden toteuttamiseen käytettäviä työkaluja.
Pystyt hyödyntämään pelimoottoria elokuva- tai videotuotannon osana.
Osaat soveltaa peliteknologian antureita ja sensoreita osana pelitoteutusta.

Assessment criteria, excellent (5)

Pystyt suunnittelemaan toteuttamaan pelistriimaus ympäristön ja tekemään striimin pelituotannosta, tai pelaamisesta.
Osaat suunnitella ja toteuttaa oman peliohjaimen ja kommunikaatiot laitteiden välillä.
Osaat käyttää pelianimaatioiden toteuttamiseen käytettäviä työkaluja.
Pystyt itsenäisesti hyödyntämään pelimoottoria elokuva- tai videotuotannon osana.
Osaat suunnitella ja toteuttaa pelin, joka hyödyntää peliteknologian antureita ja sensoreita osana pelitoteutusta.

Qualifications

Esitietovaatimuksina sinulta odotetaan peliohjelmointi-osaamista, pelimoottorien hyödyntämisen tuntemusta sekä XR-teknologia-osaamista.

Go back to top of page