Skip to main content

Brand Management (10 cr)

Code: R301LL99OJ-3004

General information


Enrollment
02.10.2023 - 18.02.2024
Registration for the implementation has ended.
Timing
19.02.2024 - 03.05.2024
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
10 cr
Local portion
10 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Business Administration, Business Economics R
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Business Management
Teachers
Anna Imporanta
Kati Koivunen
Teacher in charge
Tarja Tammia
Groups
R31L22SA
Tradenomikoulutus, liiketalous (päiväopinnot), Rovaniemi, syksyt 2022
Course
R301LL99OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

26.2.2024 luokka 216 IB-opiskelijat esittelevät tuloksia kevään yrityscasesta Likiliike

Employer connections

Case Likiliike

International connections

IB-ryhmän kanssa yhteistyö/esitykset yrityscasesta Likiliike

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Brändijohtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Hallitset brändijohtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet.

Menetelmien soveltaminen:
Osaat analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen.
Tunnet brändijohtamisen perusmenetelmiä ja työkaluja ja osaat soveltaa niitä käytäntöön. Osaat analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen. Osaat arvioida muiden tuottamia analyysejä.

Assessment criteria, excellent (5)

Brändijohtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet:
Hallitset brändijohtamisen keskeiset teoriat ja käsitteet. Osaat soveltaa tietoa itsenäisesti käytännön tilanteisiin.

Menetelmien soveltaminen:
Osaat analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen. Tunnet brändijohtamisen perusmenetelmiä ja työkaluja ja osaat itsenäisesti soveltaa niitä käytäntöön. Osaat analysoida brändejä eri käsitteistöjä ja brändityökaluja käyttäen. Osaat arvioida kriittisesti ja kehittävällä otteella muiden tuottamia analyysejä.

Qualifications

NULL

Go back to top of page