Skip to main content

Mathematics Methodology in Civil Engineering (5 cr)

Code: R501RL414-3001

General information


Enrollment
13.03.2023 - 15.09.2023
Registration for the implementation has ended.
Timing
04.09.2023 - 08.12.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Unit
Bachelor of Engineering, Construction Engineering
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Civil Engineering
Teachers
Minna Korhonen
Teacher in charge
Minna Korhonen
Groups
R51R22S
Bachelor of Engineering, Civil Engineering, Rovaniemi, autumn 2022
Course
R501RL414

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Syyslukukausi 2023. Opetus järjestetään lähiopetuksena (Jokiväylä 11, Rovaniemi).

Materials

Oppimateriaali Moodlessa. Tukena voi käyttää esim. seuraavia kirjoja:
Grossman: Calculus of One Variable, Third Edition, tai Grossman: Calculus, Fifth Edition.
Insinöörin matematiikka, Tuomilehto, Holmpund, Huuskonen, Makkonen, Surakka, EDITA.
Differentiaali- ja integraalilaskenta: Ojalain laskuopit. Ojala, Timo, Satakunnan ammattikorkeakoulu. 2016. (http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016121320092)

Teaching methods

Opetustunneilla varmistetaan aihepiirien perusasioiden hallinta. Osa aiheista voidaan opiskella itsenäisesti ohjeistettujen harjoitustehtävien tai muun tukimateriaalin avulla. Tunneilla saa tarvittaessa ohjausta tehtäviin, jotka sisällytetään opintojakson arviointiin.

Exam schedules

Välikokeiden ajankohta sovitaan opintojakson alussa. Uusintatentit voi suorittaa kevätlukukauden 2024 loppuun mennessä

Completion alternatives

Harjoitustehtävien suoritus itsenäisesti on mahdollista.

Student workload

Opintojakson laajuus 5 op vastaa noin 135 h opiskelijan työmäärää.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset perus- ja soveltavan tason oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tehtävien raportointi on asianmukaista ja vakiintuneen matemaattisen notaatiokäytännön mukaista.

Assessment criteria, excellent (5)

Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa. Opiskelija noudattaa raportoinnissa matematiikassa käytössä olevia merkintätapoja.

Qualifications

NULL

Go back to top of page