Mathematics Methodology in Civil Engineering (5 cr)
Code: R501RL414-3001
General information
- Enrollment
-
13.03.2023 - 15.09.2023
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
04.09.2023 - 08.12.2023
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Contact learning
- Unit
- Bachelor of Engineering, Construction Engineering
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 60
- Degree programmes
- Degree Programme in Civil Engineering
- Teachers
- Minna Korhonen
- Teacher in charge
- Minna Korhonen
- Groups
-
R51R22SBachelor of Engineering, Civil Engineering, Rovaniemi, autumn 2022
- Course
- R501RL414
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Syyslukukausi 2023. Opetus järjestetään lähiopetuksena (Jokiväylä 11, Rovaniemi).
Materials
Oppimateriaali Moodlessa. Tukena voi käyttää esim. seuraavia kirjoja:
Grossman: Calculus of One Variable, Third Edition, tai Grossman: Calculus, Fifth Edition.
Insinöörin matematiikka, Tuomilehto, Holmpund, Huuskonen, Makkonen, Surakka, EDITA.
Differentiaali- ja integraalilaskenta: Ojalain laskuopit. Ojala, Timo, Satakunnan ammattikorkeakoulu. 2016. (http://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2016121320092)
Teaching methods
Opetustunneilla varmistetaan aihepiirien perusasioiden hallinta. Osa aiheista voidaan opiskella itsenäisesti ohjeistettujen harjoitustehtävien tai muun tukimateriaalin avulla. Tunneilla saa tarvittaessa ohjausta tehtäviin, jotka sisällytetään opintojakson arviointiin.
Exam schedules
Välikokeiden ajankohta sovitaan opintojakson alussa. Uusintatentit voi suorittaa kevätlukukauden 2024 loppuun mennessä
Completion alternatives
Harjoitustehtävien suoritus itsenäisesti on mahdollista.
Student workload
Opintojakson laajuus 5 op vastaa noin 135 h opiskelijan työmäärää.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset perus- ja soveltavan tason oppimistehtävät itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tehtävien raportointi on asianmukaista ja vakiintuneen matemaattisen notaatiokäytännön mukaista.
Assessment criteria, excellent (5)
Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa. Opiskelija noudattaa raportoinnissa matematiikassa käytössä olevia merkintätapoja.
Qualifications
NULL