Skip to main content

Projects and workshops (5 cr)

Code: K502K15OJ-18005

General information


Enrollment
03.10.2022 - 31.12.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
09.01.2023 - 25.04.2023
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
3 cr
Virtual portion
2 cr
Mode of delivery
Blended learning
Unit
Bachelor of Engineering, Mechanical Engineering
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 25
Degree programmes
Degree Programme in Mechanical Engineering
Teachers
Jukka Joutsenvaara
Päivi Honka
Janne Hirvonen
Mari-Selina Kantanen
Teacher in charge
Mari-Selina Kantanen
Course
K502K15OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

..

Content

Tieto puuttuu

Location and time

kevät 2022

Materials

Moodlessa jaettava materiaali, verkkomateriaali

Teaching methods

Luennot, tuntiharjoitukset, ryhmätyöt
Ongelmanratkaisu- ja työpajamenetelmät
Projektiviestintä
Kokouskäytännöt
Projektiasiakirjat ja niiden luominen
Esimerkit erilaisista työelämän projekteista

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Opiskelija omaksuu läpikäydyt ongelmanratkaisu- ja työpajamenetelmät pääosin itsenäisesti. Ryhmässä työskenteleminen onnistuu vaikeuksitta. Kirjalliset tuotokset ovat hyvällä tasolla ja niiden tekemisessä käytetään ammatti- ja asiakieltä.

Hyvä (4)
Opiskelija omaksuu läpikäydyt ongelmanratkaisu- ja työpajamenetelmät itsenäisesti. Ryhmässä työskentelyssä löytyy luonteva rooli. Kirjalliset tuotokset ovat hyvällä tasolla ja niiden tekemisessä käytetään hyvää ja sujuvaa ammatti- ja asiakieltä.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija omaksuu ongelmanratkaisu- ja työpajamenetelmät omatoimisesti ja itsenäisesti. Ryhmässä työskenteleminen on sujuvaa ja osallistuvaa. Oman tiimiroolin löytäminen onnistuu. Kirjalliset tuotokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten esittäminen on asioita perustelevaa ja kielellisesti sujuvaa ammatti- ja asiakieltä.

Qualifications

NULL

Go back to top of page