Customer Oriented Business Model (5 cr)
Code: R31YL23OJ-18006
General information
- Enrollment
- 14.03.2022 - 15.04.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 24.10.2022 - 27.11.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 45
Evaluation scale
H-5
Objective
,
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Opintojakson osallistujia ohjeistetaan ennen opintojakson alkua sähköpostitse. Opintojakson materiaalit avataan jakson Moodletilaan viimeistään aloituspäivänä. Lisäohjeet avausluennolla, joka on tallenteena Moodlessa. Opintojakso suoritetaan itsenäisesti aikavälillä 24.10.-27.11.2022.
Materials
Oppimateriaali annetaan opintojaksolla.
Teaching methods
Opintojakso suoritetaan itsenäisesti tutustumalla annettuihin aineistoihin ja katsomalla opetusvideot, sekä suorittamalla annetut tehtävät opintojakson suorittamisaikana 24.10.-27.11.2022.
Employer connections
Kehittämistehtävä on mahdollista (mutta ei pakollista) tehdä omalle organisaatiolle.
Student workload
Viisi (5) opintopistettä vastaa noin 135 tunnin työmäärää itsenäisenä työskentelynä. Opintojakson voi suorittaa itsenäisesti omaan tahtiin, mutta kaikki tehtävät on oltava palautettuna arvioitavaksi opintojakson päättymispäivään mennessä.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija analysoi asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa ja kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän tuntee asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija tulkitsee asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee toimenpiteitä sekä laatii johdonmukaisen ja aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää johtopäätöksiä.
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3-H4
Opiskelija analysoi ja tulkitsee asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän huomioi suunnittelussaan asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija analysoi ja tulkitsee asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia johtopäätöksiä.
Assessment criteria, excellent (5)
Kiitetttävä K5
Opiskelija analysoi, tulkitsee ja suhteuttaa asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän soveltaa suunnittelussaan asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija analysoi, tulkitsee ja ennakoi asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen erittäin hyvää hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia ja perusteltuja johtopäätöksiä.
Qualifications
NULL