Skip to main content

Quality and Management in Social and Health Care (5 cr)

Code: 799Y9DOJ-18004

General information


Enrollment
14.03.2022 - 15.04.2022
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2022 - 06.11.2022
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Master's Degree Programmes
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 35
Degree programmes
Degree Programme in Health Promotion
Teachers
Marjukka Rasa
Tuulikki Keskitalo
Teacher in charge
Soili Vesterinen
Groups
R72Y21S
Terveyspalveluiden johtaminen ja kehittäminen, 2021
K72Y21S
Digitaaliset terveyspalvelut ja terveyden edistäminen
Course
799Y9DOJ

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

5.9.2022 klo 8.15 - 15.45: Opintojakson orientaatio ja asiantuntijaluennot
4.10.2022 klo 8.15 - 15.45*: Loppuwebinaari
Kontaktipäivien välissä tapahtuva itsenäinen ja ryhmätyöskentely.

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

5.9.2022 klo 8.15 - 15.45
4.10.2022 klo 8.15 - 15.45*

Kellonajat voivat tarkentua lähempänä ajankohtaa

Materials

Opintojaksolla hankittava kirjallisuus.

Teaching methods

Opintojakso sisältää sekä itsenäistä että ryhmätyöskentelyä.

Employer connections

Opintojakso sisältää myös työelämäyhteistyötä.

Student workload

Opintojakso on laajuudeltaan 5 opintopistettä (n. 130h). Opintojakso sisältää kaksi kontaktipäivää sekä itsenäistä että ryhmätyöskentelyä kontaktien päivien välillä.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä H3–H4
Opiskelija
-itsenäisesti analysoi, kehittää ja johtaa organisaationsa ja työyksikkönsä palvelukokonaisuuksien laatua ja laatujärjestelmiä monialaisissa verkostoissa
-hyödyntää kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä monipuolisesti
-johtaa ja arvioi laadukasta, vaikuttavaa ja tuloksellista palvelutoimintaa soveltaen ammattieettisiä periaatteita
-viestii selkeästi ja perustellusti sekä suullisesti että kirjallisesti.

Assessment criteria, excellent (5)

Erinomainen K5
Opiskelija
-itsenäisesti analysoi, arvioi, kehittää ja johtaa organisaationsa ja työyksikkönsä palvelukokonaisuuksien laatua ja laatujärjestelmiä monialaisissa verkostoissa
-hyödyntää kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä kriittisesti ja laaja-alaisesti
-johtaa ja arvioi kriittisesti laadukasta, vaikuttavaa ja tuloksellista palvelutoimintaa soveltaen ammattieettisiä periaatteita
-viestii selkeästi ja taitavan analyyttisesti sekä suullisesti että kirjallisesti.

Qualifications

NULL

Go back to top of page