Quality and Management in Social and Health Care (5 cr)
Code: 799Y9DOJ-18004
General information
- Enrollment
- 14.03.2022 - 15.04.2022
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 01.09.2022 - 06.11.2022
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 0 cr
- Virtual portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Unit
- Master's Degree Programmes
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 15 - 35
- Degree programmes
- Degree Programme in Health Promotion
- Teachers
- Marjukka Rasa
- Tuulikki Keskitalo
- Teacher in charge
- Soili Vesterinen
- Groups
-
R72Y21STerveyspalveluiden johtaminen ja kehittäminen, 2021
-
K72Y21SDigitaaliset terveyspalvelut ja terveyden edistäminen
- Course
- 799Y9DOJ
Evaluation scale
H-5
Content scheduling
5.9.2022 klo 8.15 - 15.45: Opintojakson orientaatio ja asiantuntijaluennot
4.10.2022 klo 8.15 - 15.45*: Loppuwebinaari
Kontaktipäivien välissä tapahtuva itsenäinen ja ryhmätyöskentely.
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
5.9.2022 klo 8.15 - 15.45
4.10.2022 klo 8.15 - 15.45*
Kellonajat voivat tarkentua lähempänä ajankohtaa
Materials
Opintojaksolla hankittava kirjallisuus.
Teaching methods
Opintojakso sisältää sekä itsenäistä että ryhmätyöskentelyä.
Employer connections
Opintojakso sisältää myös työelämäyhteistyötä.
Student workload
Opintojakso on laajuudeltaan 5 opintopistettä (n. 130h). Opintojakso sisältää kaksi kontaktipäivää sekä itsenäistä että ryhmätyöskentelyä kontaktien päivien välillä.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä H3–H4
Opiskelija
-itsenäisesti analysoi, kehittää ja johtaa organisaationsa ja työyksikkönsä palvelukokonaisuuksien laatua ja laatujärjestelmiä monialaisissa verkostoissa
-hyödyntää kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä monipuolisesti
-johtaa ja arvioi laadukasta, vaikuttavaa ja tuloksellista palvelutoimintaa soveltaen ammattieettisiä periaatteita
-viestii selkeästi ja perustellusti sekä suullisesti että kirjallisesti.
Assessment criteria, excellent (5)
Erinomainen K5
Opiskelija
-itsenäisesti analysoi, arvioi, kehittää ja johtaa organisaationsa ja työyksikkönsä palvelukokonaisuuksien laatua ja laatujärjestelmiä monialaisissa verkostoissa
-hyödyntää kotimaisia ja kansainvälisiä tietolähteitä kriittisesti ja laaja-alaisesti
-johtaa ja arvioi kriittisesti laadukasta, vaikuttavaa ja tuloksellista palvelutoimintaa soveltaen ammattieettisiä periaatteita
-viestii selkeästi ja taitavan analyyttisesti sekä suullisesti että kirjallisesti.
Qualifications
NULL