Content Marketing and Earned Media (10 cr)
Code: T31L65OJ-3002
General information
- Enrollment
- 05.10.2020 - 01.02.2021
- Registration for the implementation has ended.
- Timing
- 08.02.2021 - 26.03.2021
- Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 10 cr
- Virtual portion
- 10 cr
- Mode of delivery
- Distance learning
- Teaching languages
- Finnish
- Degree programmes
- Degree Programme in Business Management
- Teachers
- Minttu Merivirta
- Anna-Maija Tapojärvi
- Mika Saloheimo
- Teacher in charge
- Mika Saloheimo
- Course
- T31L65OJ
Evaluation scale
H-5
Objective
Tieto puuttuu
Content
Tieto puuttuu
Location and time
Kevätlukukausi 2021. Lapin AMK:n Tornion kampuksella, todennäköisimmin toteutetaan etäopetuksena.
Materials
Opintojaksolla hyödynnetään sisältömarkkinoinnin ja sosiaalisen median markkinoinnin kirjallisuutta ja verkkoaineistoja. Osa oppimateriaalista on englanninkielistä. Lisäksi opintojakson opettajat tuottavat oppimateriaalia ja opiskelijat tuottavat yhteisesti oppimateriaalia. Oppimateriaalit tarkentuvat opintojakson alkaessa.
KIRJALLISUUS
Rummukainen, M., Hakola, I. & Hiila, I. (2019). Sisältömarkkinoinnin työkalut. Helsinki: Alma Talent.
Komulainen, M. (2018). Menesty digimarkkinoinnilla. Helsinki: Kauppakamari.
MUU AINEISTO
Facebook Blueprint -materiaalit
Google Digital Garage -materiaalit
Hubspot Academy -materiaalit
Teaching methods
Lähiopetus verkossa: Adobe Connect, MS Teams ja muut verkkotyökalut.
Sovellusten käyttöharjoitukset oppimateriaalin ja ohjauksen avulla.
Arvioitavien, osaamistavoitteisiin perustuvien oppimisprojektien ja -tehtävien suorittaminen yksilönä tai ryhmässä.
Oppimisprojektien ja -tehtävien ohjaus säännöllisesti.
Oppimistehtävien tulosten esittely.
Employer connections
Opintojaksolla hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan työelämälähtöisiä toimeksiantoja ja oppimisprojektien aiheita. Näitä toimeksiantoja voidaan saada AMK:n projekteista, alueen yrityksiltä ja AMK:n alumneilta. Lisäksi hyödynnetään mahdollisuuksien mukaan vierailevia asiantuntijoita.
Assessment criteria, satisfactory (1)
Tieto puuttuu
Assessment criteria, good (3)
Hyvä
Arvioinnin kohde: Sisällön merkitys ja muodot markkinoinnissa
Ymmärrät sisältömarkkinoinnin ja tarinallisuuden periaatteet. Osaat tuottaa markkinoinnissa hyödynnettävää sisältöä.
Arvioinnin kohde: Verkostoituminen sosiaalisessa mediassa
Osaat muotoilla myyntiä tukevan henkilöbrändin. Osaat kasvattaa sosiaalisen median verkostoja ja hyödyntää niitä myynnissä.
Arvioinnin kohde: Sisältöjen levittäminen verkossa
Tunnistat vaikuttajia ja osaat rakentaa heidän kanssaan yhteistyötä.
Osaat hyödyntää maksullista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Osaat mitata sisältöjen tuloksellisuutta.
Assessment criteria, excellent (5)
Arvioinnin kohde
Kiitettävä
Arvioinnin kohde: Sisällön merkitys ja muodot markkinoinnissa
Ymmärrät sisältömarkkinoinnin ja tarinallisuuden periaatteet. Osaat tuottaa markkinoinnissa hyödynnettävää sisältöä eri muodoissa luovalla ja kiinnostavalla tavalla.
Arvioinnin kohde: Verkostoituminen sosiaalisessa mediassa
Osaat muotoilla myyntiä tukevan henkilöbrändin. Osaat kasvattaa sosiaalisen median verkostoja järjestelmällisesti ja hyödyntää niitä myynnissä tuloksellisesti.
Arvioinnin kohde: Sisältöjen levittäminen verkossa
Tunnistat vaikuttajia ja osaat hyödyntää heitä markkinoinnissa. Osaat hyödyntää maksullista näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa. Osaat mitata sisältöjen tuloksellisuuutta.
Qualifications
NULL