Skip to main content

Customer Oriented Business Model (5 cr)

Code: R31YL23OJ-18004

General information


Enrollment
02.12.2020 - 19.02.2021
Registration for the implementation has ended.
Timing
26.02.2021 - 08.04.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Teaching languages
Finnish
Seats
15 - 40
Degree programmes
Degree Programme in Management of Business Competencies
Teachers
Jari Sarja
Teacher in charge
Jari Sarja
Course
R31YL23OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

,

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Opintojakso toteutetaan ajalla 26.2.-8.4.2021. Lähiopetus tapahtuu 19-20.3.2021 Rovaniemellä (tai koronatilanteen niin vaatiessa AC:ssä. Tästä tiedotetaan tarkemmin lähempänä).

Materials

Ilmoitetaan opintojakson alussa.

Teaching methods

Lähiopetus ja ryhmätyöskentely Rovaniemellä. Opintojakson toteutuksessa sovelletaan itsenäistä ja ryhmätyöskentelyä, keskustelua ja raportointia verkkoalustalla, sekä mahdollisesti verkko-opetusta ja -ohjausta. Opiskelija laatii työelämäsidonnaisen kehittämissuunnitelman yksilötynä opintojakson tavoitteiden mukaan.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tyydyttävä T1-T2
Opiskelija analysoi asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa ja kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän tuntee asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija tulkitsee asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee toimenpiteitä sekä laatii johdonmukaisen ja aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää johtopäätöksiä.

Assessment criteria, good (3)

Hyvä H3-H4
Opiskelija analysoi ja tulkitsee asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän huomioi suunnittelussaan asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija analysoi ja tulkitsee asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia johtopäätöksiä.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitetttävä K5
Opiskelija analysoi, tulkitsee ja suhteuttaa asiakkuuksia ja asiakaslähtöisen liiketoimintamallin hallinnan nykytilaa sekä perustelee ja selittää kehittämistarpeita työyhteisössä. Hän soveltaa suunnittelussaan asiakaslähtöisen liiketoimintamallin johtamisen teoreettisen taustan ja asiakkuuksien johtamisen kokonaisuuden. Opiskelija analysoi, tulkitsee ja ennakoi asiakasprosessien ajankohtaisia kehittämistarpeita ja perustelee hyvin toimenpiteitä sekä laatii tasapainoisen ja johdonmukaisen, aiheen erittäin hyvää hallintaa osoittavan kehittämistehtävän, joka sisältää selkeitä, luotettavia ja perusteltuja johtopäätöksiä.

Qualifications

NULL

Go back to top of page