Skip to main content

Bachelor's Thesis, Planning (5 cr)

Code: R702HL41AOJ-19010

General information


Enrollment
30.09.2020 - 31.12.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.01.2021 - 31.05.2021
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
0 cr
Virtual portion
5 cr
RDI portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Unit
Bachelor of Health Care, Nursing R
Teaching languages
Finnish
Seats
1 - 25
Teachers
Raija Seppänen
Paula Korteniemi
Sirpa Kaukiainen
Teacher in charge
Marika Kunnari
Groups
INN72H19
Sairaanhoitajakoulutus (Inno) (monimuoto-opiskelu) Rovaniemi kevät 2019
Course
R702HL41AOJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

ankkunen, P. & Vehviläinen-Julkunen, K. 2013. Tutkimus hoitotieteessä. Helsinki: Sanoma Pro Oy.
Hirsjärvi, S., Remes, P. & Sajavaara, P. 2013. Tutki ja kirjoita. 18. painos. Helsinki:Tammi.
Kananen, J. 2008. Kvali - kvalitatiivisen tutkimuksen teoria ja käytänteet. Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisusarja. Jyväskylä.
Kananen, J. 2010. Opinnäytetyön kirjoittamisen käytännön opas. Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisusarja. Jyväskylä.
Kananen, J. 2011. Kvantti - kvantitatiivisen opinnäytetyön kirjoittamisen käytännön opas. Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisusarja. Jyväskylä.
Kananen, J. 2012. Kehittämistutkimus opinnäytetyönä -Kehittämistutkimuksen kirjoittamisen käytännön opas.Jyväskylän ammattikorkeakoulun julkaisusarja. Jyväskylä.
Stolt, M., Axelin, A. & Suhonen, R. (toim.) 2016. Kirjallisuuskatsaus hoitotieteessä. 2. korjattu painos. Hoitotieteen laitoksen julkaisuja Sarja A73/2016. Turku: Turun yliopisto.
Toikko, T. & Rantanen, T. 2009. Tutkimuksellinen kehittämistoiminta. Tampere: Tampere University Press.
Tuomi, J. & Sarajärvi, A. 2009. Laadullinen tutkimus ja sisällönanalyysi. 6.uudistettu painos. Latvia: Livonia Print.
Vilkka, H. 2007. Tutki ja mittaa. Määrällisen tutkimuksen perusteet. Jyväskylä: Gummerus Kirjapaino Oy.
Virtuaaliaineisto Moodlessa.
Alan tutkimukset ja kehittämishankkeiden raportit sekä muu ajankohtainen aineisto.

Teaching methods

Projektitoteutus
R702H30A Opinnäytetyö, suunnitelmavaihe.
Moodlessa kuvaus
Sykli 1
R702H30A Opinnäytetyön suunnitelmavaihe (5op, 5opx27t = 135t)
Opiskelija osaa suunnitella opinnäytetyötään, joka voi olla tutkimuksellinen tai se voi liittyä oman ammattialan tuotesuunnitteluun tai sovelluksiin. Se voi olla myös tuote, produktio tai ilmaisullinen työ. Opiskelija arvostaa tutkimus- ja kehittämistoimintaa osana aluekehitystyötä.
Seminaarit, työpajat & projektiryhmäohjaus.
http://www.lapinamk.fi/fi/Opiskelijalle/Lomakkeet-ja-ohjeet
http://www.lapinamk.fi/fi/Opiskelijalle/Opinto-opas,-AMK-tutkinto/Opinnaytetyoohje/Opinnaytetyon-ohjeet-ja-lomakkeet

Completion alternatives

Aikaisempi AMK/YMK tai yliopistotutkinto

Student workload

R702H30A Opinnäytetyön suunnitelmavaihe (5op, 5opx27t = 135t)

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Qualifications

NULL

Go back to top of page