Skip to main content

Differential and Integral Calculus (5 cr)

Code: K53SL032OJ-19004

General information


Enrollment
16.03.2020 - 13.09.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
31.08.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme Electrical and Automation Engineering
Teachers
Markku Saastamoinen
Laila Kaikkonen
Teacher in charge
Markku Saastamoinen
Scheduling groups
Harjoitusryhmä 1 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Harjoitusryhmä 2 (Size: 0 . Open UAS : 0.)
Small groups
Harjoitusryhmä 1
Harjoitusryhmä 2
Course
K53SL032OJ

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Funktion raja-arvo ja jatkuvuus.
Derivointi ja integrointi.
Derivaatan ja integroinnin merkitys sovelluksissa.
Separoituvat sekä 1. ja 2. kertaluvun differentiaaliyhtälöt.
Differentiaaliyhtälöt sähkösovelluksissa.

Objective

..

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Syksy 2020.
AC-luennot.
Laskuharjoitukset lähi/etä.

Materials

Tekniikan matematiikka osat 1 ja 2; Henttonen, Peltomäki, Uusitalo: EDITA
Moodlemateriaali. AC-nauhoitukset.

Teaching methods

Luennot, laskuharjoitukset, kotitehtävät.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hyvä (3)
Opiskelija tekee oppimistehtävät itsenäisesti. Opiskelija osaa derivoida ja integroida vaativiakin funktioita (yhdistettyjä funktioita). Opiskelija osaa ratkaista yksinkertaisia differentiaaliyhtälöitä. Tulokset ja tekeminen ovat pääosin laadukasta. Tulosten raportointi on lähes virheetöntä ja hyvää ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on hallinnassa.
Hyvä (4)
Opiskelija tekee oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Opiskelija ymmärtää derivaatan ja integraalin merkityksen ammattiaineissa esiin tulevissa muutosilmiöissä. Opiskelija osaa ratkaista differentiaaliyhtälöitä. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.

Assessment criteria, excellent (5)

Kiitettävä (5)
Opiskelija tekee oppimistehtävät omatoimisesti ja itsenäisesti. Opiskelija osaa soveltaa derivaattaa, integraalia ja differentiaaliyhtälöitä muutosilmiöihin. Tulokset ja tekeminen ovat korkealaatuisia. Tulosten raportointi on asioita perustelevaa ja arvioivaa virheetöntä ammatti- ja asiakieltä. Ajankäyttö on suunnitelmallista.

Qualifications

NULL

Go back to top of page