Skip to main content

Emotions and user experience (2cr)

Code: C-10126-YL00CX08-3004

General information


Enrollment
11.08.2025 - 01.12.2025
Registration for the implementation has begun.
Timing
01.09.2025 - 15.12.2025
Implementation is running.
Number of ECTS credits allocated
2 cr
Institution
LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
Teaching languages
finnish
Seats
0 - 100

Assessment criteria

Hyväksytty (arviointikriteerit) • opiskelija on saavuttanut opintojakson oppimistavoitteet • opiskelija on suorittanut kurssilla annetut itseopiskelumateriaalit ja/tai opintopäiväkirjatehtävät hyväksytysti • opiskelija on saanut vähintään arvosanan (5) lopputentistä

Evaluation scale

Approved/Failed

Content scheduling

OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti

Objective

Opiskelija: • ymmärtää tunteiden merkityksen asiakaskokemuksessa ja kilpailijoista erottautumisessa • ymmärtää tunteiden vaikutuksen päätöksentekoon sekä tiedostetusti että tiedostamatta • ymmärtää henkilöstön roolin tunnekokemuksen luomisessa • osaa mitata tunteita ja soveltaa mittaustapoja • osaa arvioida tunteiden merkityksen tulevaisuutta yritysten erottaumistekijänä

Content

Tämä kurssi tarjoaa näkökulman siihen, miten tunteet vaikuttavat asiakkaiden päätöksiin ja yritysten menestykseen. Opit ymmärtämään tunteiden roolin asiakaskokemuksessa, henkilöstön merkityksen tunnekokemuksen rakentamisessa sekä keinoja tunteiden mittaamiseen. Kurssi antaa työkaluja arvioida tunteiden merkitystä erottautua kilpailijoista ja ennakoida tunteiden merkitystä tulevaisuuden liiketoiminnassa.

Location and time

Itsenäisesti suoritettava, ei ajoitettuja tapahtumia. Suoritusmerkinnät viedään LABn Peppiin vähintään kerran kuussa.

Materials

Oppimateriaali osoitetaan opintojakson Moodle-alustalla.

Teaching methods

Toteutus on suunnattu kaikille YAMK-opiskelijoille, jotka ovat kiinnostuneita tunteiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, joko myyjän/palveluntuottajan tai asiakkaan näkökulmasta. Opiskelijalla tulisi olla jo perustiedot asiakaskokemuksen rakentumisesta hallussa, mutta aiheen teoriaa palautellaan mieleen kurssilla. Opintojakson toteutuu itsenäisenä verkko-opintona Moodle-alustalla. Opintojakso koostuu seuraavista osista: OSIO 1 Tunteiden merkitys OSIO 2 Tunteiden vaikutus asiakaskokemukseen OSIO 3 Henkilöstön rooli tunnekokemuksessa OSIO 4 Tunteiden mittaaminen OSIO 5 Tunteiden tulevaisuus Lopputentti Kurssin suoritus rakentuu seuraavista tehtävistä: • osiokohtaiset itseopiskelumateriaalit, joista osa on englanninkielisiä • osiokohtaiset opintopäiväkirjatehtävät • lopputentti

Exam schedules

Tehtäviä voi täydentää opintojakson ajan.

International connections

Moodle

Student workload

2 op = n. 55 tuntia opiskelijan työtä

Qualifications

Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.

Go back to top of page