Brand Management (5 cr)
Code: C-10126-YL00CN90-3004
General information
- Enrollment
-
20.11.2024 - 15.01.2025
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
21.01.2025 - 30.05.2025
Implementation is running.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Institution
- LAB University of Applied Sciences, Verkkokampus
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 10
- Course
- C-10126-YL00CN90
Evaluation scale
1-5
Content scheduling
Brändin historia Brändin merkitys ja arvo, perusteet Brändihierarkian perusteet Brändin määrittelyn perusteet Caseja
Objective
Student - is able to understand the value of a Brand - is able to manage brand(s) - is able to develop different brand strategies and hierarchies
Location and time
verkkluennot 3 kpl pakolliset (pitää korvata jos ei pääse paikalle) Muuten itsenäisesti Moodlessa ilmoitettujen aikataulujen mukaan
Materials
Kerrotaan kurssilla
Teaching methods
Virtuaalinen kurssi Moodle toimii kurssin pohjana Kaikki materiaali, keskustelu ja palautukset tehdään Moodleen Verkkoluentoja 3 kpl (linkki luennoille Moodlessa) 23.1.2025 klo 17-20 6.2. klo 17-20 3.4. klo 17-20 Itsenäistä opiskelua Tehtäviä Viimeinen isompi "analyysityö", joka arvioidaan. Palaute kurssin jälkeen.
International connections
Moodle ja verkkoluennot (Teams/Zoom)
Student workload
1 cr luennot 3 cr itsenäinen oppimismateriaali ja muut tehtävät 1 cr loppuanalyysityö
Qualifications
Suositeltavaa on, että opiskelijalla on aiemmin suoritettu korkeakoulututkinto.