Skip to main content

Sales Management Models and Tools (5 cr)

Code: C-02537-LX00BN18-3001

General information


Enrollment
01.08.2025 - 15.03.2026
Registration for introductions has not started yet. Registration starts :startDate
Timing
01.08.2025 - 30.03.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
Savonia University of Applied Sciences
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 500

Evaluation scale

Five step scale

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa - myynnin ja myynnin johtamisen roolin liiketoiminnassa ja sen merkityksen organisaation menestykselle - erilaisia myynnin johtamisen malleja ja niiden soveltamista käytännössä - erilaisia myynnin työkaluja ja niiden hyödyntämistä myyntitoiminnan tehostamiseksi - kehittää taitoja myyntitiimin johtamisessa ja myyntistrategian suunnittelussa

Content

Myynnin johtamisessa on tärkeää ymmärtää ja osata keskeiset mallit ja työkalut. Tämä opintojakso sisältää keskeisimmät asiat tästä kokonaisuudesta ja se sopii monialaisesti kaikille myyntityön johtamisesta kiinnostuneille. - myynnin merkitys liiketoiminnassa - myynnin johtamisen peruskäsitteet ja -mallit - myynnin johtamisen osa-alueet - myyntistrategian merkitys - digitaalisen markkinoinnin ja myynnin yhteensovittaminen - digitaalisten työkalujen hyödyntäminen ja myyntianalytiikan käyttö myynnin johtamisessa

Materials

Opettajien ilmoittama materiaali

Teaching methods

Arviointiasteikko 0-5 Toteutustavat: - Ryhmätyöskentely, itsenäinen opiskelu ja tiedon hankinta Suoritustavat ja arvioinnin perusteet: - Oppimistehtävät ja tentti Kurssin aloitus syyskuun alussa ja loppuu maaliskuun lopussa. Kurssi suoritettava yhden lukuvuoden aikana, syyskuu 2025-maaliskuu 2026 välillä. Moodle-sivustolla tarkempaa tietoa ja tukevaa materiaalia.

Go back to top of page