Sales Management Models and Tools (5 cr)
Code: C-02537-LX00BN18-3001
General information
- Enrollment
- 01.08.2025 - 15.03.2026
- Registration for introductions has not started yet. Registration starts :startDate
- Timing
- 01.08.2025 - 30.03.2026
- The implementation has not yet started.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Institution
- Savonia University of Applied Sciences
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 500
- Course
- C-02537-LX00BN18
Evaluation scale
Five step scale
Objective
Opintojakson suoritettuaan opiskelija osaa - myynnin ja myynnin johtamisen roolin liiketoiminnassa ja sen merkityksen organisaation menestykselle - erilaisia myynnin johtamisen malleja ja niiden soveltamista käytännössä - erilaisia myynnin työkaluja ja niiden hyödyntämistä myyntitoiminnan tehostamiseksi - kehittää taitoja myyntitiimin johtamisessa ja myyntistrategian suunnittelussa
Content
Myynnin johtamisessa on tärkeää ymmärtää ja osata keskeiset mallit ja työkalut. Tämä opintojakso sisältää keskeisimmät asiat tästä kokonaisuudesta ja se sopii monialaisesti kaikille myyntityön johtamisesta kiinnostuneille. - myynnin merkitys liiketoiminnassa - myynnin johtamisen peruskäsitteet ja -mallit - myynnin johtamisen osa-alueet - myyntistrategian merkitys - digitaalisen markkinoinnin ja myynnin yhteensovittaminen - digitaalisten työkalujen hyödyntäminen ja myyntianalytiikan käyttö myynnin johtamisessa
Materials
Opettajien ilmoittama materiaali
Teaching methods
Arviointiasteikko 0-5 Toteutustavat: - Ryhmätyöskentely, itsenäinen opiskelu ja tiedon hankinta Suoritustavat ja arvioinnin perusteet: - Oppimistehtävät ja tentti Kurssin aloitus syyskuun alussa ja loppuu maaliskuun lopussa. Kurssi suoritettava yhden lukuvuoden aikana, syyskuu 2025-maaliskuu 2026 välillä. Moodle-sivustolla tarkempaa tietoa ja tukevaa materiaalia.