Skip to main content

Basics of Digital Marketing (5 cr)

Code: C-02537-CO00BP45-3001

General information


Enrollment
01.08.2024 - 28.02.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
16.09.2024 - 30.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
Savonia University of Applied Sciences
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 1000

Evaluation scale

Five step scale

Objective

Opintojakson suoritettuaan opiskelija - ymmärtää digitaaliseen markkinoinin perusteet ja osaa määritellä siihen liittyvät eri alustat ja kanavat - ymmärtää digimarkkinoinnin kokonaiskuvan ja pystyy soveltamaan siihen liittyviä osa-alueita - osaa tehdä digitaalisen markkinoinnin suunnitelman ja kehittää tätä eri kanavat huomioiden - osaa soveltaa oppimaansa tuloksellisen digimarkkinoinnin suunnitteluun ja seurantaan.

Methods of completion

.

Content

Opintojakso on tarkoitettu opiskelijoille, jotka haluavat parantaa omia digitaalisen markkinoinnin taitoja ja menestyä työelämässä. Opintojaksolla tutustutaan keskeisiin markkinointikanaviin ja niiden perusperiaatteisiin. Opintojaksolla suoritetaan Googlen Digital Garage -sertifikaatti. Keskeiset sisällöt: - Katsaus digimarkkinoinnin perusteisiin - Digimarkkinoinnin tärkeimmät some-alustat - Vaikuttajamarkkinointi - Inbound-markkinointi - Sähköpostimarkkinointi

Materials

Ilmoitetaan myöhemmin.

Teaching methods

- Opintojakson voi opiskella itsenäisesti omaan tahtiin toteutusaikana 16.09.2024 - 30.05.2025. - Opintojakson ilmoittautuminen päättyy 28.2.2025. - 100 % itsenäisesti suoritettava verkkototeutus Moodle-oppimisympäristössä - Googlen oppimisympäristössä opiskelu (kieli: englanti) - Opiskelu sisältää materiaaleihin perehtymistä, Googlen oppimisympäristössä opiskelua, oppimistehtäviä ja verkkotentin. - Digipedagogiset ratkaisut Suoritustavat: - Moodlessa materiaaleihin tutustuminen, perehtyminen ja soveltaminen − verkkotehtävät − tentti − Google Digital Garage-sertifiointi Googlen alustalla (englanninkielinen) Opintojakso arvioidaan verkkotentin ja suoritettujen oppimistehtävien perusteella. Tehtävien palautusalustat avautuvat 16.9.2024 ja sulkeutuvat 1.5.2025 klo 23.55, jolloin opintojakson opiskelu päättyy. Opintojaksolla on kuukausittain palautuspäivät: 1.10.2024, 1.11.2024,1.12.2024, 10.1.2025, 1.2.2025, 1.3.2025, 1.4.2025 ja 1.5.2025. Palautuspäivään mennessä palautetut tehtävät arvioidaan noin kolmen viikon sisällä palautuspäivän jälkeen. Arviointi tehdään niiden opiskelijoiden osalta, jotka ovat palauttaneet kaikki opintojaksolla vaaditut tehtävät. Opintojakson tehtävien on oltava tehtynä/tentti suoritettuna viimeistään 1.5.2025, jonka jälkeen opintosuorituksia ei oteta enää vastaan.

Student workload

Opiskelijan kokonaistyömäärä 135 tuntia (1 op = 27 tuntia) eli 5 op koostuu seuraavasti: - Verkkomateriaalista ja itsenäisestä opiskelusta (50h) - Moduulien tehtävistä ja niihin valmistautumisesta (35h) - Google Digital Garage –sertifikaatista (50h)

Go back to top of page