Skip to main content

Using Artificial Intelligence in Marketing (3 cr)

Code: C-02537-CO00BO14-3001

General information


Enrollment
01.12.2024 - 15.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
23.01.2025 - 30.05.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
3 cr
Local portion
3 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
Savonia University of Applied Sciences
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 1000

Evaluation scale

Five step scale

Objective

Opintojakson jälkeen opiskelija osaa: - kuvata tekoälyn peruskäsitteet ja sen sovellukset markkinoinnissa. - hyödyntää tekoälyä markkinointiviestinnän materiaalin tuottamiseen - ymmärtää tekoälyn hyödyt osana asiakaskokemuksen muodostumista

Content

Haluatko olla edelläkävijä markkinoinnin dynaamisessa maailmassa? Tutustu generatiivisen tuotannon saloihin ja opi, miten tekoälyn avulla voidaan kohdentaa markkinointiviestintää. Opintojaksolla sivutaan eettisiä kysymyksiä tekoälyn käytössä. Opintojakso tarjoaa tilaisuuden ymmärtää ja soveltaa tekoälyä käytännössä, mikä varmistaa, että pysyt aallonharjalla tässä nopeasti kehittyvässä teknologiassa. Keskeiset sisällöt: - tekoälyn ja promptauksen perusteet - sovelluksien hyödyntäminen markkinointiviestinnässä - sisällöntuotanto eri alustoille - koneasiakas osana asiakaskokemusta

Materials

Materiaali ilmoitetaan Moodlessa. Osa materiaaleista ovat englanniksi.

Teaching methods

Opintojakso opiskellaan verkossa Moodle-oppimisympäristössä. Opintojakson voi opiskella itsenäisesti omaan tahtiin toteutusaikana 23.01.2025 - 26.5.2025. Opintojakson Moodle avautuu tehtäviin orientoitumista ja tutustumista varten 23.1.2025. Opintojaksolle täytyy kirjautua 31.3.2025 mennessä, jotta opintojakson voi suorittaa. Opiskelu sisältää materiaalien opiskelua ja soveltamista sekä oppimistehtäviä. Opintojakso arvioidaan suoritettujen oppimistehtävien perusteella. Opintojakson tehtävien on oltava tehtynä viimeistään 4.5.2025 mennessä. Opintosuorituksia arvioidaan/merkitään opintorekisteriin 30.05.2025 mennessä. Oppimismenetelmät: - 100 % itsenäisesti suoritettava verkkototeutus - digipedagogiset ratkaisut Suoritustavat: - aktiivinen osallistuminen: harjoitustehtävien tekeminen - itsenäinen opiskelu: verkkoluentojen käyttö ja aineistoihin perehtyminen, verkkotehtävien suorittaminen annettujen kriteerien pohjalta - tentti Tehtävien palautus: Tehtävien palautusalustat avautuvat 23.1.2025 ja sulkeutuvat 4.5.2025 klo 23.55, jolloin opintojakson opiskelu päättyy. Opintojaksolla on kaksi arvioitavien tehtävien palautuspäivää: 20.4 ja 20.5. Palautuspäivään mennessä palautetut tehtävät arvioidaan noin kolmen viikon sisällä palautuspäivän jälkeen. Arviointi tehdään niiden opiskelijoiden osalta, jotka ovat palauttaneet kaikki opintojaksolla vaaditut tehtävät. Arviointi ja arvosanojen tallennus pyritään tekemään mahdollisimman lähellä palautuspäivää, mutta viimeistään 30.5. mennessä.

Student workload

Opintojakson työmäärä on noin 81 tuntia, joka koostuu - Verkkomateriaalista ja itsenäisestä opiskelusta (50h) - Kurssin tehtävistä ja niihin valmistautumisesta (25h) - tentistä (6h)

Go back to top of page