Skip to main content

Keys to Successful Exhibition Planning (5 cr)

Code: C-02536-AV00AG80-3012

General information


Enrollment
18.11.2024 - 03.01.2025
Registration for the implementation has ended.
Timing
22.01.2025 - 09.04.2025
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Local portion
5 cr
Mode of delivery
Blended learning
Institution
Centria University of Applied Sciences, Talonpojankatu 2, Kokkola
Teaching languages
Finnish
Seats
0 - 20

Evaluation scale

Passed/Failed

Objective

Kurssin suoritettuaan opiskelija hallitsee messuihin liittyvän peruskäsitteistön ja messuihin liittyvät keskeiset tietolähteet. Opiskelija tunnistaa messuprojektin kolme tärkeää vaihetta sisältöineen ja osaa tehdä niihin liittyviä suunnitelmia. Opiskelija ymmärtää messujen moninaisuuden ja hyödynnettävyyden osana yrityksen muuta markkinointia. Kurssin myötä opiskelija voi kerryttää kokemusta laaja-alaisesti mm. liiketoimintaosaamisesta, projektitoiminnasta, asiakaslähtöisyydestä, innovatiivisuudesta, kansainvälisyydestä, yrityskentässä toimimisesta, talouden suunnittelusta ja seurannasta, viestinnästä ja markkinoinnista.

Content

Kurssi sisältää aihepiiriin liittyvän teoria- ja kirjallisuuskatsauksen, jonka lisäksi opiskelija suunnittelee yrityksen messuprojektin (suunnittelu, toteutus, seuranta). Opetus tapahtuu oppimisympäristössä täysin verkkomuotoisena sisältäen mm. luettavaa materiaalia, videoita, harjoituksia ja reflektointia. Jokainen opiskelija voi suorittaa opinnot annetun aikataulun puitteissa itsenäisesti. Ohjausta on saatavilla oppimisympäristön viestimien kautta ja sähköpostilla ohjaajalta.

Location and time

Opintojakso toteutuu 100 % verkko-opintoina.

Materials

Oppimateriaali löytyy opintojakson itslearning-työtilasta.

Student workload

5 opintopistettä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.

Go back to top of page