Keys to Successful Exhibition Planning (5 cr)
Code: C-02536-AV00AG80-3009
General information
- Enrollment
-
11.03.2024 - 05.04.2024
Registration for the implementation has ended.
- Timing
-
02.05.2024 - 21.08.2024
Implementation has ended.
- Number of ECTS credits allocated
- 5 cr
- Local portion
- 5 cr
- Mode of delivery
- Blended learning
- Institution
- Centria University of Applied Sciences, Talonpojankatu 2, Kokkola
- Teaching languages
- Finnish
- Seats
- 0 - 30
- Course
- C-02536-AV00AG80
Evaluation scale
Passed/Failed
Objective
Kurssin suoritettuaan opiskelija hallitsee messuihin liittyvän peruskäsitteistön ja messuihin liittyvät keskeiset tietolähteet. Opiskelija tunnistaa messuprojektin kolme tärkeää vaihetta sisältöineen ja osaa tehdä niihin liittyviä suunnitelmia. Opiskelija ymmärtää messujen moninaisuuden ja hyödynnettävyyden osana yrityksen muuta markkinointia. Kurssin myötä opiskelija voi kerryttää kokemusta laaja-alaisesti mm. liiketoimintaosaamisesta, projektitoiminnasta, asiakaslähtöisyydestä, innovatiivisuudesta, kansainvälisyydestä, yrityskentässä toimimisesta, talouden suunnittelusta ja seurannasta, viestinnästä ja markkinoinnista.
Content
Kurssi sisältää aihepiiriin liittyvän teoria- ja kirjallisuuskatsauksen, jonka lisäksi opiskelija suunnittelee yrityksen messuprojektin (suunnittelu, toteutus, seuranta). Opetus tapahtuu oppimisympäristössä täysin verkkomuotoisena sisältäen mm. luettavaa materiaalia, videoita, harjoituksia ja reflektointia. Jokainen opiskelija voi suorittaa opinnot annetun aikataulun puitteissa itsenäisesti. Ohjausta on saatavilla oppimisympäristön viestimien kautta ja sähköpostilla ohjaajalta.
Location and time
Opintojakso toteutuu 100 % verkko-opintoina.
Materials
Oppimateriaali löytyy opintojakson itslearning-työtilasta.
Student workload
5 opintopistettä vastaa 135 tuntia opiskelijan työtä.