Skip to main content

Methodological Studies (5 cr)

Code: TELU132OJ-3008

General information


Enrollment
16.03.2020 - 31.12.2020
Registration for the implementation has ended.
Timing
01.09.2020 - 31.12.2020
Implementation has ended.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Virtual portion
5 cr
Mode of delivery
Distance learning
Campus
Rantavitikka, Jokiväylä 11, Rovaniemi
Teaching languages
Finnish
Degree programmes
Degree Programme in Civil Engineering
Teachers
Rakennus- ja yhdyskuntatekniikan koulutus AMK
Leena Ruokanen
Pekka Uutela
Teacher in charge
Leena Ruokanen
Course
TELU132OJ

Evaluation scale

H-5

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Materials

- Hirsjärvi, S., Remes, P. & Sajavaara, P. 2013. Tutki ja kirjoita. 18. painos. Helsinki: Tammi.
- Lapin AMKin opinnäytetyöohjeet ja mallipohjat
- Moodlessa oleva materiaali

Teaching methods

Opetus on verkkototeutuksena Moodle-oppimisympäristöissä. Lukujärjestykseen ei tule näin ollen tunteja. Moodlen tunnukset laitetaan sähköpostitse opintojaksolle ilmoittautuneille syyskuun ensimmäisellä viikolla (vko 36).
Opintojakson tavoitteena on antaa työkaluja oman opinnäytetyön tekemiseen. Moodlessa on videotallenteina aiheisiin liittyviä tietoiskuja, niitä tukevia harjoituksia ja esityksiä. Oppimistehtävässä opiskelijat perehtyvät rakennus- ja yhdyskuntatekniikan tutkimusaiheisiin tieteellisten julkaisujen ja opinnäytetöiden avulla ja arvioivat niitä. Opiskelija saa jatkuvaa palautetta Moodlessa. Palaute voi olla joko suullista tai kirjallista.

Employer connections

Lapin AMKin ja rakennus- ja yhdyskuntatekniikan TKI

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, approved/failed

Opiskelija tekee opintojakson tavoitteiden mukaiset oppimistehtävät.

Qualifications

NULL

Further information

Opetus on verkkototeutuksena Moodle-oppimisympäristöissä. Lukujärjestykseen ei tule näin ollen tunteja. Moodlen tunnukset laitetaan sähköpostitse opintojaksolle ilmoittautuneille syyskuun ensimmäisellä viikolla (vko 36).

Go back to top of page