Skip to main content

Development as a Sports Coach 2 (10cr)

Code: R700BE501-3005

General information


Enrollment
06.10.2025 - 11.01.2026
Registration for the implementation has begun.
Timing
12.01.2026 - 13.12.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 - 10
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
finnish
Teachers
Tiia Ahola
Kaisa Pyykkönen
Teacher in charge
Tiia Ahola
Course
R700BE501

Evaluation scale

H-5

Objective

Tämän opintojakson jälkeen osaat:
o kertoa lajin keskeisiä valmennuksen periaatteita.
o kertoa, miten sovellat hankkimaasi tietoa valmennuksen toimintaympäristössä.
o kertoa osaamisen hankkimisen vaikutuksista urheiluvalmennusosaamisesi kehittymiseen.

Content

Opiskelija voi esimerkiksi hankkia osaamista asiantuntijuutta kehittävillä lajiliiton koulutuksilla ja reflektoimalla osaamisen kehittymistä.

Location and time

Keskustele aloituksesta ja suorituksesta vastuuopettajien kanssa.

Teaching methods

Hankitun osaamisen näyttö.
Toteutus ei sisällä opetusta.

Student workload

Opiskelija palauttaa vastuuopettajan kanssa sovitut suoritukset ja dokumentit työtilaan.

Assessment criteria, approved/failed

Arviointikriteerit

Tiedollinen osaaminen:
Hyväksytty:
Määrittelet keskeiset sisällöt ja perustelet niiden merkityksen lähdemateriaaliin peilaten.
Hylätty:
Et määrittele keskeisiä sisältöjä etkä perustele niiden merkistystä lähdemateriaaliin peilaten.

Soveltava osaaminen:
Hyväksytty:
Kerrot havainnollistaen esimerkein, miten sovellat hankkimaasi tietoa valmennuksen toimintaympäristössä.
Hylätty:
Et kerro havainnollistaen esimerkein, miten sovellat hankkimaasi tietoa valmennuksen toimintaympäristössä.

Oman osaamisen reflektointi:
Hyväksytty:
Tunnistat ja tiedät omat vahvuudet ja kehittämisenkohteet.
Kerrot osaamisen hankkimisen vaikutuksista urheiluvalmennusosaamisesi kehittymiseen.
Hylätty:
Et tunnista enkä tiedä omia vahvuuksiasi ja kehittämisenkohteitasi.
Et kerro osaamisen hankkimisen vaikutuksista urheiluvalmennusosaamisesi kehittymiseen.

Go back to top of page