Skip to main content

Special Issues of Land Use Planning (5cr)

Code: R501ML79-3004

General information


Enrollment
06.10.2025 - 11.01.2026
Registration for introductions has not started yet.
Timing
12.01.2026 - 30.04.2026
The implementation has not yet started.
Number of ECTS credits allocated
5 cr
Mode of delivery
Contact learning
Teaching languages
Seats
0 - 60
Degree programmes
Degree Programme in Land Surveying
Teachers
Tommi Uusimäki
Teacher in charge
Tommi Uusimäki
Course
R501ML79

Evaluation scale

H-5

Content scheduling

Tammikuu 2026: Opintojakson aloitus & Aiheiden valinta
Helmi-maaliskuu 2026: Erityiskysymysten käsittely & opintojakson luennot
Huhtikuu 2026: Seminaariesitykset erityiskysymyksistä & vertaisarviointi

Objective

Tieto puuttuu

Content

Tieto puuttuu

Location and time

Tammi-huhtikuu 2026.

Materials

Opintojaksolla tarvittava materiaali on Moodle-työtilassa.


Teaching methods

Kurssilla keskitytään ajankohtaisiin maankäyttöön liittyviin tapahtumiin, lakimuutoksiin sekä yleisesti maankäytön erilaisiin mahdollisuuksiin. Opintojakso sisältää luentoja, henkilökohtaisia ohjaus/sparrauskertoja, seminaariesityksen sekä vertaisarvioinnin.

Employer connections

Opintojaksolla kuullaan vierailevia luennoitsijoita. Opintojaksolla tehtävät seminaariesitykset pohjautuvat käytännön kaavoituksen käytännön haasteisiin.

Exam schedules

Opintojaksolla ei ole tenttiä.

Assessment criteria, satisfactory (1)

Tieto puuttuu

Assessment criteria, good (3)

Hallitsee maankäyttöön, kaavoituksen erityiskysymyksiin liittyvän tietoperustan laajoissa asiayhteyksissä ja hyödyntää näitä tietoja ja taitoja ratkaistaessa oman alan erityisongelmia ja suorittaessaan alan tehtäviä.

Assessment criteria, excellent (5)

Hallitsee maankäyttöön, kaavoituksen erityiskysymyksiin laaja-alaisen ja erikoistuneen tietoperustan ratkaistessaan luovasti abstrakteja ongelmia ja suorittaessaan alan tehtäviä.

Ymmärtää ammatillisten tehtäväalueiden sekä alan ja eri alojen rajapinnat ja yhteydet laajempiin kokonaisuuksiin.

Qualifications

NULL

Go back to top of page